چرا قیمت بیت کوین امروز افزایش یافته است؟

چرا قیمت بیت کوین امروز افزایش یافته است؟

شنبه 3 تیر 1402
قیمت بیت کوین امروز افزایش یافته و به بالاترین حد خود در سال 2023 به 31431 دلار رسیده است. قیمت جدید BTC از سال گذشته تا به امروز به دلیل  علاقه سازمانی اخیر به بیت کوین از سوی شرکت هایی مانند BlackRock و Fidelity Investments که هر دو در دو هفته گذشته برای ETF بیت کوین ثبت نام کرده اند، رخ می دهد.
قیمت بیت کوین پس از ثبت درخواست BlackRock برای ETF بیت کوین در ایالات متحده در 15 ژوئن شروع به افزایش کرد. در حالی که بلک راک اولین کسی نیست که برای ETF بیت کوین از SEC درخواست می کند، آنها بزرگترین متقاضیان فعلی هستند.
بلک راک با بیش از 8.5 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، بزرگترین مدیر دارایی جهان است.
تا به امروز، SEC با وجود متقاضیان متعدد از جمله Cathie Wood’s ARK و 21Shares که سه بار برای تایید، درخواست کرده اند، از تایید ETF بیت کوین امتناع کرده است. شرکت دیگری که از دریافت ETF بیت کوین محروم شد Grayscale است. پس از رد، این شرکت SEC را به دادگاه استیناف برد تا در مورد سالم بودن معاملات آتی بیت کوین استدلال کند.
یکی دیگر از نشانه های مثبت قیمت بیت کوین، کاهش شاخص دلار آمریکا (DXY) است. از نظر تاریخی زمانی که شاخص DXY کاهش می یابد، تمایل به دارایی های ریسک مانند بیت کوین افزایش می یابد.
از آنجایی که افزایش نرخ بهره هفته گذشته توسط فدرال رزرو متوقف شد، برخی از فعالان بازار فکر می کنند که اقتصاد ایالات متحده ممکن است رشد کند و دلار همچنان به کاهش خود ادامه دهد. اگر این اتفاق بیفتد، بیت کوین می تواند در کنار بازارهای سهام به رشد خود ادامه دهد.


با افزایش قیمت بیت کوین، فرصت های سرمایه گذاری بیشتری برای کسب سود از ارزهای دیجیتال به وجود می آید که یکی از آن ها طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال است. با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال P2P مشابه بایننس  و یا ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را داشته باشید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس می تواند شما را در رسیدن به این خواسته همراهی کند. جهت دریافت مشاوره با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002