مصادره ماینر های غیر قانونی

مصادره ماینر های غیر قانونی

دوشنبه 9 مرداد 1402
مقامات شهر میری در جزیره بورنئو، عملیات استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال را تعطیل کردند و پس از دریافت اطلاعاتی از مردم، تجهیزات را توقیف کردند.

به گزارش خبرگزاري محلي بورنئو، ساراواك انرژي اين عمليات را كشف كرد كه شامل 34 سرور استخراج ارزهاي رمزنگاري بود كه با استفاده از برق دزديده شده از طريق كشيدن كابل كار مي كردند.

مقامات تمام تجهیزات مورد استفاده در این عملیات، از جمله سرورها و کابل های شنود را توقیف کردند، در حالی که پلیس محلی اکنون در حال بررسی آخرین عملیات استخراج معدن در جزیره است.

ساراواک انرژی، تخمین زد که این عملیات از حدود 6000 رینگیت مالزی در ماه (1300 دلار) برق سرقتی استفاده می کرد. در اطلاعیه ای از این شرکت اشاره شد که اگرچه ساراواک برخی از پایین ترین قیمت های انرژی را در مالزی ارائه می دهد، سرقت انرژی همچنان یک مسئله است.

ماینرهای بیت کوین همچنان با یک بازار نزولی طولانی مواجه هستند که بسیاری از عملیات ها را تحت فشار قرار داده است. این به نوبه خود باعث شده است که چندین شرکت معدنی و اپراتور بیت کوین را در مقادیر بی سابقه در چند ماه گذشته بفروشند.

اکوسیستم ماینینگ بیت کوین چندین معیار مهم را نیز به ثبت رسانده است، به طوری که نرخ هش شبکه در سال 2023 به بالاترین حد خود رسیده است، که با بالاترین میزان دشواری شبکه مطابقت دارد.

در حالی که معمولاً نشان می‌دهد که شبکه بیت‌کوین در مقاوم‌ترین حالت خود است، با تعداد ماینرهایی که در حین ایمن‌سازی شبکه برای کسب پاداش بلاک رقابت می‌کنند، همچنین بر اپراتورهای کوچک‌تری که صرفه‌جویی در مقیاس عملیات بزرگ‌تر را ندارند، فشار وارد می‌کند.

به دنبال هاوینگ پیش رو، بسیاری از ماینر ها در تلاش برای استخراج بیشتر هستند. با بالا رفتن قیمت بیت کوین تمام کسانی که امروز سرمایه گذاری کردند سود زیادی به دست خواهند آورد. برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و شروع کسب و کار پرسودتان با ما تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با سابقه ی درخشان در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند به شما برای طراحی سایت مشابه بایننس و یا طراحی سایت مشابه نوبیتکس کمک کند. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و ساخت سایت مشابه بایننس با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002