همه ی ارز ها غیر از بیت کوین باید حذف شوند

همه ی ارز ها غیر از بیت کوین باید حذف شوند

دوشنبه 9 مرداد 1402
مدیر عامل کوین بیس می گوید که SEC به آن دستور داده است که همه چیز به جز بیت کوین را از فهرست خارج کند.

در مصاحبه ای در 31 جولای با فایننشال تایمز، آرمسترانگ فاش کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از صرافی می خواهد تا قبل از طرح دعوی علیه صرافی، نزدیک به 250 توکن موجود در پلتفرم خود را از فهرست خارج کند.

آرمسترانگ گفت: در آن زمان، SEC طبق گزارش‌ها گفت که معتقد است «هر دارایی غیر از بیت‌کوین یک اوراق بهادار ثبت نشده است».

وقتی پرسیدیم چطور به این تنیجه می رسید، رگولاتور گفت: «ما این موضوع را برای شما توضیح نمی دهیم، شما باید هر دارایی غیر از بیت کوین را از فهرست خارج کنید.»

این دیدگاه مشابهی است که توسط رئیس SEC، گری جنسلر، در مصاحبه ای با مجله نیویورک در ماه فوریه ادعا کرد که "همه چیز غیر از بیت کوین" یک امنیت تحت مسئولیت آژانس است.

آرمسترانگ ادعا کرد که موافقت با درخواست SEC می‌تواند سابقه‌ای ایجاد کند و «در اصل به معنای پایان صنعت کریپتو» در ایالات متحده است.

SEC در اوایل ژوئن از کوین بیس شکایت کرد و ادعا کرد که به عنوان یک صرافی ثبت نشده فعالیت می کند و نام 13 ارز رمزنگاری شده را که گفته بود کوین بیس به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده ارائه کرده است، معرفی کرد. چند روز قبل، رگولاتور شکایت مشابهی را علیه Binance نیز ارائه کرد.

آرمسترانگ می گوید: "این یک انتخاب آسان است، بیایید به دادگاه برویم و ببینیم دادگاه چه می گوید."

برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و طراحی سایت مشابه بایننس کافی است با ما تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس، با تیم حرفه ای و متخصص در زمینه ی طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال بهترین انتخاب شما برای شروع کسب کار جدیدتان است. شما با طراحی سایت مشابه نوبیتکس و یا ساخت سایت مشابه بایننس می توانید به راحتی از ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید. برای دریافت مشاوره ی کاملا رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002