افزایش سرمایه گذاری ها در ارزهای دیجیتال با رسیدن قیمت بیت کوین به کانال 60 هزار دلار

افزایش سرمایه گذاری ها در ارزهای دیجیتال با رسیدن قیمت بیت کوین به کانال 60 هزار دلار

شنبه 12 اسفند 1402
به گزارش آرتاراکس طی هفته های اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین بوده ایم بطوری که قیمت بیت کوین طی 3 هفته از محدوده 42 هزار دلار به قیمت 63 هزار دلار رسید که این به معنی افزایش بیش از 40 درصدی قیمت طی فقط 3 هفته است. این خبر به معنی یک سود بسیار خوب برای دارندگان بیت کوین است. البته نباید از سایر فعالان حوزه ارزهای دیجیتال غافل شد. با صحبت هایی که ما با مشتریان خود طی روزهای اخیر داشته ایم، همگی اذعان داشتند که حجم خرید و فروش ارزهای دیجیتال صرافیشان در هفته های اخیر بسیار بالا رفته است که می توان نتیجه گرفت سرمایه های ارز دیجیتال مردم به سمت بازار ارز دیجیتال سرازیر شده است که این خبری بسیار خوب برای بازار نه چندان خوب ارزهای دیجیتال است که تقریبا یکسال بی سر و صدا را پشت سر می گذارد.
برای اولین بار در دو سال اخیر است که قیمت بیت کوین مرز ۶۰٬۰۰۰ دلار را رد کرده
شاید بازار ارزدیجیتال بالاخره پس از یکسال رکود که البته همزمان با رکودجهانی بود دوباره به جایگاه حقیقی خود برگردد. جایگاهی که با توجه به سرعت توسعه تکنولوژی در این بازار واقعا مستحق آن است که توجه ویژه ای به آن شود. بازاری که هر روز شاید تولد کسب و کارهای جدید با ایده هایی نو است، از انواع صرافی های ارز دیجیتال با امکانات متنوع گرفته تا پلتفرمهای مختلف سرگرمی که در ازای استفاده از خدمات به کاربرانشان توکن جایزه می دهند.  
شما هم با سرمایه گذاری در این بازار بزرگ می توانید شروع به کسب درآمد نمایید. چه با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و چه با ساخت ایده های جدید خود می توانید سهمی از این بازار چند صد میلیارد دلاری را از آن خود کنید.

برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، ساخت سایت p2p مشابه بایننس و یا طراحی سایت مشابه نوبیتکس از بهترین روش ها هستند. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس، متخصص در زمینه ی طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند شما را برای شروع کسب و کارتان همراهی کند. جهت دریافت مشاوره کاملا رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002