راه اندازی بایننس در ژاپن و تایید web3 توسط نخست وزیر

راه اندازی بایننس در ژاپن و تایید web3 توسط نخست وزیر

سه شنبه 3 مرداد 1402
نخست وزیر ژاپن فومیو کیشیدا بر تعهد این کشور برای تقویت صنعت وب 3 تاکید کرد و پتانسیل آن را برای تغییر اینترنت و ایجاد تغییرات اجتماعی برجسته کرد.

کیشیدا این نظرات را در یک سخنرانی اصلی در روز اول کنفرانس WebX در توکیو، بیان کرد. در همان روز، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس اعلام کرد که صرافی ارزهای دیجیتال خدمات خود را در یک پلتفرم جدید ژاپنی در آگوست 2023 راه اندازی خواهد کرد.

کیشیدا پتانسیل Web3 را برای هدایت نوآوری در سراسر صنایع برجسته کرد و نقش رویداد را در آوردن بازیگران صنعت به ژاپن برای ایجاد همکاری برجسته کرد:

"امیدوارم صنعت Web3 توجه و سرزندگی خود را دوباره به دست آورد و پروژه های مختلف جدیدی متولد شود."

مدیر عامل بنیاد EOS، ایو لا رز، در طول سخنرانی کیشیدا از میان جمعیت تماشا کرد و در توییتی نوشت که سخنان نخست وزیر نشان دهنده نگرش استقبال کننده نسبت به Web3 است که در آسیا پرورش می یابد:

"کیشیدا در ادامه بخش Web3 را «شکل جدید سرمایه‌داری» توصیف کرد و از پتانسیل این جنبش برای هدایت رشد از طریق «حل مسائل اجتماعی» استقبال کرد."

سخنرانی افتتاحیه توسط کویچی هاگیودا، رئیس شورای تحقیقات سیاست حزب لیبرال دموکرات ژاپن انجام شد. وی به تلاش های ژاپن برای ایجاد یک چارچوب نظارتی دقیق با هدف محافظت از سرمایه گذارانی که اساس سیاست های تبلیغاتی بیشتر Web3 را تشکیل می دهد، اشاره کرد.


همانطور که توسط BNNBloomberg گزارش شده است، بایننس قرار است از ماه آگوست به بعد خدمات خود را به کاربران ارزهای دیجیتال ژاپنی ارائه دهد. این شرکت پلتفرم صرافی محلی Sakura Exchange Bitcoin (SEBC) را در نوامبر 2022 خریداری کرد.

ژوئن 2023 سرفصل های زیادی در مورد ژاپن و بخش Web3 مشاهده شد. آژانس مالیاتی ملی قوانینی را اصلاح کرد که صادرکنندگان توکن در این کشور را از پرداخت مالیات شرکت‌ها در مورد سودهای ارز دیجیتال غیرقابل تحقق معاف می‌کند.

به دنبال گسترش ارزهای دیجیتال در سرار دنیا، کسانی هستند که با طراحی سایت مشابه بایننس و یا طراحی سایت مشابه نوبیتکس به سود های زیادی رسیده اند. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس، متخصص در زمینه ی طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال می تواند شمارا به بهترین ها برساند. برای دریافت مشاوره رایگان و ساخت سایت مشابه بایننس با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002