چرا قیمت‌های XRP و ADA شانس بالایی برای بازگشت دارند؟

چرا قیمت‌های XRP و ADA شانس بالایی برای بازگشت دارند؟

شنبه 17 تیر 1402
Santiment، جمع‌آورنده داده‌های زنجیره‌ای محبوب، توییتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد پس از فروش اخیری که کل بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده است، XRP و ADA شانس بالایی برای بازگشت  دارند.
طبق داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط Santiment، بسیاری از ارزهای دیجیتال پس از سود بالایی که هفته گذشته در بازار به وجود آمد، اکنون با ضرر فروخته می‌شوند. XRP و ADA از جمله آنها هستند. با این حال، از آنجایی که این دو رمزارز بیشتر از سایرین با قیمت‌های پایین فروخته می‌شوند، شانس بازگشت XRP و ADA در حال افزایش است.

عملکرد بازار ADA
یک هفته پیش، ADA در روز جمعه،  6.83 درصد کاهش یافت. پس از بازگشت اندکی طی چند روز آینده، از 5 ژوئن 3.27 درصد کاهش یافته است. در مجموع، کاهش قیمت از جمعه گذشته 4.43 درصد است. در زمان نگارش این مقاله، سکه اصلی کاردانو با قیمت 0.285 دلار معامله می شود.

کاهش قیمت XRP
ارز دیجیتال XRP از هفته گذشته با شدت بیشتری نسبت به کاردانو سقوط کرده است. سقوط پس از افزایش 4.72 درصدی در روز یکشنبه، 2 ژوئیه آغاز شد. با این حال، پس از آن در روز چهارشنبه، XRP ابتدا 3.62 درصد کاهش یافت و سپس کاهش ادامه یافت. کاهش کل قیمت از 2 ژوئیه تاکنون 5.49 درصد بوده است زیرا در حال حاضر سکه با قیمت 0.4667 دلار معامله می شود.
و با توجه به این تفاسیر در حال حاضر، هم ADA و هم XRP نشانه هایی از بهبودی را نشان می دهند.

این گزارشات نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک قیمت ارز های دیجیتال افزایش چشم گیری خواهند داشت و برای سود بردن از این افزایش قیمت باید همین حالا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را آغاز کنید. شما می توانید با طراحی وب سایت ارز دیجیتال و شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیزینس پرسود خود را راه اندازی کنید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ارتاراکس، در زمینه ی طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت صرافی ارز دیجیتال می تواند به شما کمک کند. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و ساخت سایت صرافی با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002