کاخ سفید: شرکت های هوش مصنوعی متعهد به ایمنی و شفافیت هستند

کاخ سفید: شرکت های هوش مصنوعی متعهد به ایمنی و شفافیت هستند

شنبه 31 تیر 1402
کاخ سفید در 21 ژوئیه اعلام کرد که شرکت‌های برجسته هوش مصنوعی (AI) مانند OpenAI، گوگل و مایکروسافت، متعهد شده‌اند که فناوری هوش مصنوعی ایمن و شفاف ایجاد کنند. علاوه بر این، کاخ سفید به شرکت‌های دیگری مانند آمازون، آنتروپیک، متا و Inflection نیز اذعان کرد که به ایمنی هوش مصنوعی متعهد هستند.

در ماه مه، دولت بایدن با رهبران هوش مصنوعی دیدار کرد تا زمینه توسعه اخلاقی هوش مصنوعی را ایجاد کند و از سرمایه گذاری قابل توجه 140 میلیون دلاری در تحقیق و توسعه هوش مصنوعی توسط بنیاد ملی علوم خبر داد.

دولت بایدن بر مسئولیت این شرکت ها در تضمین ایمنی محصولاتشان تاکید کرد. هدف این است که از پتانسیل هوش مصنوعی برای ارتقاء به بالاترین استانداردها و در عین حال در توسعه آن استفاده شود.

کنت واکر، رئیس امور جهانی گوگل، اذعان کرد که دستیابی به موفقیت در هوش مصنوعی نیازمند همکاری است. او از پیوستن به دیگر شرکت‌های پیشرو هوش مصنوعی برای حمایت از این تعهدات ابراز خرسندی کرد و اطمینان داد که با اشتراک‌گذاری اطلاعات و بهترین شیوه‌ها به همکاری خود ادامه خواهند داد.
از جمله این تعهدات می‌توان به آزمایش امنیتی پیش از انتشار برای سیستم‌های هوش مصنوعی، به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها در ایمنی هوش مصنوعی، سرمایه‌گذاری در امنیت سایبری و حفاظت از تهدیدات داخلی و امکان گزارش شخص ثالث از آسیب‌پذیری‌ها در سیستم‌های هوش مصنوعی اشاره کرد.

آنا ماکانجو، معاون امور جهانی OpenAI، اظهار داشت که سیاست گذاران در سراسر جهان در حال بررسی مقررات جدید برای سیستم های هوش مصنوعی پیشرفته هستند.

در ماه ژوئن، قانونگذاران دو حزبی ایالات متحده لایحه ای را برای ایجاد کمیسیون هوش مصنوعی ارائه کردند که به نگرانی ها در صنعت به سرعت در حال رشد رسیدگی می کند. دولت بایدن می گوید با شرکای جهانی مانند استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، اسرائیل، ایتالیا، ژاپن، نیجریه، فیلیپین و بریتانیا برای ایجاد یک چارچوب بین المللی برای هوش مصنوعی همکاری می کند.

به گفته برد اسمیت، رئیس مایکروسافت، این شرکت همه تعهدات داوطلبانه رئیس جمهور بایدن را تأیید می کند و به طور مستقل به اقدامات اضافی که با این اهداف حیاتی همسو هستند، متعهد می شود. با انجام این کار، مایکروسافت قصد دارد شیوه‌های هوش مصنوعی ایمن و مسئولانه خود را گسترش دهد و با دیگر رهبران صنعت همکاری کند.

دولت تاکید کرد که این تعهدات فوری توسط شرکت‌ها، اصول اساسی ایمنی، امنیت و اعتماد را برجسته می‌کند، که نشان‌دهنده گامی مهم به سمت توسعه مسئولانه هوش مصنوعی است.

با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش ها و بازار های کسب درآمد نیز پیشرفت می کنند. یکی از روش های جدید و پر درآمد کسب و کار، ساخت صرافی ارز دیجیتال است.شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس، بهترین انتخاب برای شما در زمان شروع کسب و کارتان است. آرتاراکس با سابقه ی درخشان در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت سایت مشابه بایننس می تواند بهترین مسیر را به شما نشان دهد. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002