شرایط آب و هوایی و کاهش استخراج بیت کوین

شرایط آب و هوایی و کاهش استخراج بیت کوین

یکشنبه 18 تیر 1402
شرکت استخراج بیت کوین Marathon Digital رکود اخیر در میزان کل استخراج بیت کوین خود در ماه ژوئن را به شرایط آب و هوایی در تگزاس و کاهش کارمزد تراکنش ها مرتبط دانسته است. بر اساس بیانیه 5 ژوئیه، Marathon Digital در ماه ژوئن نسبت به ماه قبل 21درصد کمتر استخراج داشته است.
دلیل اصلی کاهش تولید در ژوئن تأثیر شرایط آب و هوایی در تگزاس بود، جایی که عملیات اصلی ماراتون در آن واقع شده است. شایان ذکر است که شروع ماه ژوئن نشان دهنده گذار از بهار به تابستان در تگزاس است.
بر اساس داده‌های سرویس ملی هواشناسی در دالاس، میانگین دمای هوا در تگزاس بین ماه‌های می تا ژوئن تقریباً ۸.۴ درجه فارنهایت افزایش یافته است. میانگین دمای می 75.6 درجه فارنهایت بود، در حالی که در ماه ژوئن میانگین 84 درجه فارنهایت بود.
این اولین بار نیست که آب و هوا در این فصل از سال در تگزاس تأثیر زیادی بر استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال دارد.
در جولای 2022، پیتر وال، مدیرعامل شرکت استخراج رمزارز Argo Blockchain، که یک مرکز داده در غرب تگزاس را اداره می‌کند، گفت که ERCOT یک هشدار حفاظتی ارسال کرد و Argo را به همراه بسیاری دیگر از اپراتورهای ماینینگ در منطقه مجبور به توقف موقت استخراج کردند.

در اخبار جدیدتر، گزارشی که در 5 ژوئیه توسط پلتفرم تحلیل ارزهای دیجیتال Coin Metrics منتشر شد، نشان داد که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین 184 میلیون دلار از کارمزد تراکنش‌ها در سه ماهه دوم سال 2023 به دست آورده‌اند که بیشتر از درآمد آنها در کل سال 2022 است.

برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال کافی است با شماره های پایین سایت تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس با سابقه درخشان در ساخت صرافی ارز دیجیتال و طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال می تواند شما را برای سرمایه گذاری بهتر همراهی کند.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002