توییتر محدود شد!

توییتر محدود شد!

دوشنبه 12 تیر 1402
ایلان ماسک با استناد به "دستکاری شدید سیستم" "محدودیت نرخ" را در توییتر اعمال کرد. به گفته وی پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر به طور موقت تعداد پست هایی را که کاربران مجاز به خواندن آنها در روز هستند، با توجه به سطح هر کاربر محدود می شود.
ماسک در پستی که در اول جولای منتشر کرد گفت محدودیت‌های موقت شامل محدودیت حساب‌های تایید شده در 10000 پست در روز است، در حالی که حساب‌های تایید نشده فقط مجاز به خواندن 500 پست در روز هستند.
در چند روز گذشته کاربران توییتر  مشکلاتی را در این پلتفرم گزارش کرده بودند، از جمله ناتوانی در بازیابی توییت‌ها، از دست دادن جدول‌های زمانی، و مواجه شدن با پیام «ضربه محدود بیش از حد» که منجر به ایجاد هشتگ #TwitterDown #TwitterFail شد.
بر اساس گزارش Is The Service Down، فرانسه، بریتانیا، آلمان و سواحل شرقی و غربی ایالات متحده بیشترین آسیب را دیده اند.
ماسک توضیح نداد که چه چیزی ممکن است مسئول حذف داده‌های توییتر باشد و در مورد علت اصلی ادعای «دستکاری سیستم» توضیح بیشتری نداد، اما گفت که داده‌های آن‌ها به مقدار زیاد «غارت می‌شدند».
جک دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل سابق توییتر از معدود افرادی بود که در پست دوم ژوئیه از اقدامات اخیر دفاع کرد و اشاره کرد که "اجرای توییتر سخت است" و احتمالاً این تصمیم برای منافع بیشتر این پلتفرم گرفته شده است.



این روزها یکی از پر درآمد ترین روش ها کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال، طراحی فروشگاه ارز دیجیتال و طراحی سایت صرافی P2P است. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با بیش از ده سال سابقه در طراحی فروشگاه ارز دیجیتال و طراحی سایت مشابه بایننس بهترین انتخاب برای شروع کست و کار شماست. برای مشاوره ی بیشتر با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002