امارات متحده عربی نقطه کانونی برای عملیات آینده بایننس

امارات متحده عربی نقطه کانونی برای عملیات آینده بایننس

دوشنبه 5 تیر 1402
الکس چهاده، مدیر کل بایننس دبی می گوید دلایل خوبی وجود دارد که چرا امارات متحده عربی به هاب بعدی ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل خواهد شد.
امارات متحده عربی در پی بسیاری از اقدامات اجرایی در ایالات متحده علیه صرافی ارزهای دیجیتال، اکنون به کانون اصلی بعدی بایننس تبدیل شده است.
الکس چهاده گفت که امارات متحده عربی مقصد اصلی کسب و کارهای دیجیتال  است که به دنبال مسیری روشن هستند و به موضع دوستانه آن در قبال دارایی های دیجیتال اشاره کرد. بایننس تشخیص داد که رهبری ارشد امارات می‌خواهد این منطقه را به یک نقطه کانونی برای Web3 تبدیل کند. آنها در تلاش برای تنوع بخشیدن به سوخت های فسیلی هستند و کریپتو را یک محرک عالی برای انجام این کار می دانند. در نهایت، مقررات شفاف ارزهای دیجیتال در امارات، این منطقه را برای صرافی هایی مانند بایننس جذاب می کند، که در حال حاضر با اختلافات قانونی از سوی تنظیم کننده ها در ایالات متحده، از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالاها دست و پنجه نرم می کند.
چهاده به سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی امارات متحده عربی (VARA) به عنوان یک نیروی محرکه کلیدی در پشت افزایش علاقه مرتبط با رمزنگاری در منطقه اشاره کرد. او گفت: «چارچوب روشنی برای تعامل افراد و کسب‌وکارها وجود دارد، در حالی که شما در جاهای دیگر چنین چیزی را نمی‌بینید». فراتر از مقررات، چهاده گفت که هجوم جوانانی که به امارات متحده عربی مهاجرت می‌کنند می‌تواند باعث شود که این منطقه با سرعت بیشتری نسبت به سایر مراکز دارایی دیجیتال، رمزارز را بپذیرد. دو عامل کلیدی این است که تعداد زیادی از مهاجران از اروپا و آسیا به اینجا نقل مکان می کنند، و جمعیت کلی نیز جوان تر است - و ما می دانیم که افراد جوان در مورد دارایی های مجازی ذهنیت مطلوب تری دارند.
مریگانکا پاتنیک، مدیر عامل Merkle Science، همچنین چشم انداز نظارتی در امارات متحده عربی را ستود و خاطرنشان کرد که VARA، به عنوان اولین تنظیم کننده دارایی های مجازی در جهان، دستورالعمل های انطباق بسیار دقیقی را برای شرکت هایی که تحت نظر خود کار می کنند ارائه می دهد.
در 7 فوریه، VARA مقررات محصول کامل بازار خود را منتشر کرد که شامل چهار کتاب قانون اجباری و مختص فعالیت است که قوانینی را برای ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی فعال در دبی تعیین می کند.

در نهایت این موضوع نشان دهنده این است که بازار ارزهای دیجیتال هر روز پیشرفت می کند و باعث به وجود آمدن فرصت های تازه می شود. یکی از این فرصت ها طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال هست. شما می توانید با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال P2P مشابه بایننس و راه اندازی صرافی آنلاین ارز دیجیتال خود کسب درآمد خوبی از ارزهای دیجیتال داشته باشید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با بیش از ده سال سابقه در ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال و ساخت سایت p2p می تواند شمارا در این مسیر همراهی کند. برای دریافت مشاوره با شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002