آخرین اخبار و تحولات در مورد شکایت SEC آمریکا از کوین بیس و بایننس

آخرین اخبار و تحولات در مورد شکایت SEC آمریکا از کوین بیس و بایننس

یکشنبه 21 خرداد 1402

سازمان SEC ایالات متحده از Binance و Coinbase در بحبوحه سرکوب ارزهای دیجیتال شکایت کرد

بایننس و کوین‌بیس در دور جدیدی از شکایت‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه مشاغل ارزهای دیجیتال مورد هدف قرار گرفته‌اند. رگولاتور 13 اتهام را علیه بایننس در 5 ژوئن مطرح کرد، از جمله مواردی که شامل پیشنهادات ثبت نشده و فروش توکن ها و عدم ثبت نام به عنوان صرافی یا دلال-فروشنده بود. این کمیسیون همچنین به دلایل مشابه کوین بیس را دنبال کرد و ادعا کرد که ارزهای رمزنگاری شده محبوب ارائه شده توسط صرافی اوراق بهادار هستند. حجم معاملات در صرافی های غیرمتمرکز عمده در ساعات پس از اقدامات قانونی 444 درصد افزایش یافت. در شش ماه پس از ورشکستگی FTX، اقدامات اجرایی مربوط به رمزنگاری SEC 183٪ افزایش یافت.


شکایت های SEC:  شصت و هفت ارز دیجیتال اکنون توسط SEC به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته می شوند

تعداد کل ارزهای رمزنگاری شده توسط رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده به عنوان "امنیت" پس از افزودن چند ارز دیگر به این لیست در شکایت خود علیه صرافی های رمزنگاری Binance و Coinbase اکنون به 67 عدد رسیده است. در پرونده خود علیه بایننس، SEC 10 ارز رمزنگاری شده را در طبقه بندی اوراق بهادار معرفی کرد، در حالی که نام 13 ارز دیجیتال را در مجموعه Coinbase خود معرفی کرد. برچسب "امنیت" اکنون برای بیش از 100 میلیارد دلار از بازار یا حدود 10٪ از کل سرمایه 1.09 تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال اعمال می شود.


احتمالاً قرار نبود که فروش سهام مدیر عامل Coinbase یک روز قبل از SEC رخ دهد

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، سهام شرکت را یک روز قبل از شکایت SEC علیه صرافی فروخت. این تراکنش سر و صدای کمی در حوزه رمزنگاری توییتر ایجاد کرد، زیرا آرمسترانگ با انجام این کار از ضرر شدید جلوگیری کرد. سوابق SEC نشان می دهد که آرمسترانگ 29730 سهام این شرکت را در 5 ژوئن، یک روز قبل از شکایت SEC فروخته است. آرمسترانگ سهام کوین بیس را از نوامبر به طور منظم تحت یک طرح 10b5-1 که در ماه آگوست تصویب شد، به فروش رسانده است، که زمان و اندازه معاملات را از قبل تعیین می کند. دارایی خالص آرمسترانگ و مدیر عامل بایننس چانگ پنگ ژائو به دلیل این کت و شلواری ها (مسئولان SEC) متحمل ضربات سنگینی شده است. در عرض 30 ساعت، دارایی خالص آرمسترانگ 289 میلیون دلار و ژائو 1.33 میلیارد دلار کاهش یافت.


صرافی، Binance.US سپرده های دلاری را به حالت تعلیق در می آورد و در مورد توقف برداشت فیات هشدار می دهد

صرافی، Binance.US سپرده‌های دلاری آمریکا را به حالت تعلیق درآورده و از توقف برداشت‌های فیات در اوایل 13 ژوئن خبر داده است. به گفته صرافی، این صرافی مجبور شد در میان «تاکتیک‌های بسیار تهاجمی و ترسناک» تنظیم‌کننده‌های آمریکایی دست به اقدام بزند. تجارت، سهام، سپرده گذاری و برداشت در ارزهای دیجیتال کاملاً عملیاتی است. Binance.US همچنین هشت جفت بیت کوین و دو جفت BUSD را از فهرست خارج کرد در حالی که اشاره کرد که خدمات پورتال معاملاتی OTC متوقف شده است.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002