درخواست تجدیدنظر SEC مانعی برای دارندگان XRP نخواهد بود

درخواست تجدیدنظر SEC مانعی برای دارندگان XRP نخواهد بود

یکشنبه 1 مرداد 1402
در میان گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه درخواست تجدیدنظر بالقوه توسط SEC ایالات متحده می‌تواند بر بازار کریپتو تأثیر منفی بگذارد، وکیل جان دیتون، روشن کرده است که حتی در صورت درخواست تجدیدنظر توسط SEC، تأثیر قابل‌توجهی بر دارندگان XRP نخواهد داشت.

پس از حکم قاضی مبنی بر اینکه فروش برنامه‌ای توکن‌های XRP از طریق صرافی‌ها، آنها را به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی نمی‌کند، یک نگرانی جدید در صورت تصمیم SEC به درخواست تجدیدنظر علیه این حکم ایجاد می‌شود. وکیل دیتون، که نماینده بیش از 75000 دارنده توکن XRP است، در مورد سناریوهای احتمالی و پیچیدگی‌های نحوه اجرای حکم توضیح داد.

درخواست تجدیدنظر حتی نزدیک به عقب نشینی نیست. و در صورت درخواست تجدیدنظر، دو سال دیگر طول خواهد کشید تا تصمیمی از سوی مدار دوم صادر شود. تصمیم تورس تا آن زمان قانون است.

SEC ایالات متحده در 21 ژوئیه، در مورد پرونده Do Kwon's، مدیرعامل آزمایشگاه Terraform، اعلام کرد که قصد دارد درخواست بررسی تصمیم گرفته شده در دادخواست ریپل را داشته باشد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که Kwon قصد خود را برای استفاده از حکم قضایی XRP به عنوان سابقه ای برای استدلال اینکه دارایی های دیجیتال نباید به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی شوند، اتخاذ شد.

استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، در پاسخ به بحث جاری در مورد اختیارات SEC در مورد توکن‌ها، اظهار داشت که صلاحیت یک آژانس اوراق بهادار محدود به اوراق بهادار است. اگر یک توکن به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی نشده باشد، SEC نباید نقشی در تنظیم آن داشته باشد. ادعای صلاحیت قضایی در جایی که وجود ندارد، صرفاً یک بازی قدرت سیاسی است که در نهایت به نفع هیچ کس نیست و به همه کسانی که درگیر هستند آسیب می رساند.

حکم قاضی تورس روشن کرد که تنها خرده فروشی XRP به عنوان دارایی اوراق بهادار طبقه بندی نمی شود و SEC وضعیت نظارتی XRP را از نظر فروش نهادی بررسی می کند. این می تواند منجر به بحث ها و مذاکرات بالقوه بین طرف های درگیر شود.

با حکم دادگاه و قرار نگرفتن ریپل در لیست اوراق بهادار شرایط برای کل بازار بهتر خواهد شد و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال نیز کم ریسک تر می شود. شما اگر قصد شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را دارید و خواهان طراحی سایت مشابه نوبیتکس و یا طراحی سایت مشابه بایننس هستید با ما تماس بگیرید. شرکت آرتاراکس با بیش از ده سال سابقه در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی صرافی otc ارز دیجیتال آماده همراهی شماست. برای دریافت مشاوره رایگان و یا بررسی هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002