Robinhood به پشتیبانی از 3 توکن نام برده شده در پرونده های حقوقی SEC پایان می دهد

Robinhood به پشتیبانی از 3 توکن نام برده شده در پرونده های حقوقی SEC پایان می دهد

سه شنبه 30 خرداد 1402
اپلیکیشن ارزهای دیجیتال و معاملات سهام Robinhood اعلام کرد که به پشتیبانی از Cardano، Polygon و Solana پایان می‌دهد. این شرکت گفت که شکایت SEC علیه کوین‌بیس و بایننس باعث عدم اطمینان به این توکن ها شده است.
در اوایل این هفته، SEC از شرکت‌های ارز دیجیتال Binance و Coinbase شکایت کرد. SEC ادعا کرده است که تعدادی از ارزهای دیجیتال که در آن پلتفرم ها معامله می شوند، اوراق بهادار ثبت نشده هستند، از جمله سه مورد که در حال حاضر در Robinhood Crypto پشتیبانی می شوند.
رابین‌هود در به‌روزرسانی ۹ ژوئن اعلام کرد که پس از بررسی از ۲۷ ژوئن به پشتیبانی از این سه توکن پایان می‌دهد.
رابینهود گفت: «ما به آینده کریپتو اعتقاد داریم و به حمایت از شفافیت مقرراتی در ایالات متحده ادامه خواهیم داد تا مشتریان بتوانند با اطمینان بیشتری در بازار شرکت کنند.
موارد SEC خشم بسیاری از کاربران کریپتو را برانگیخته است. کاربران اعتقاد دارند که این موارد باعث ایجاد تناقضات در مدیریت شرکت های دارایی دیجیتال شده است. به عنوان مثال، شکایت علیه Coinbase ادعا می کند که صرافی از سال 2019 به عنوان یک کارگزار امنیتی ثبت نشده فعالیت می کند، در حالی که این شرکت نیز در آوریل 2021 عمومی شد.

برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و از دست ندادن فرصت ها،  طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال بهترین پیشنهاد برای شماست. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس با سابقه درخشان در ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال و طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال P2P مشابه بایننس می تواند بهترین همراه شما در رسیدن به اهدافتان باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002