متا رقیب توییتر خود، Threads را معرفی می کند؟

متا رقیب توییتر خود، Threads را معرفی می کند؟

چهارشنبه 14 تیر 1402
متا قصد دارد رقیب جدید توییتر خود، Threads را در 6 ژوئیه راه اندازی کند، تنها چند روز پس از شکست "محدودیت نرخ" توییتر که به طور موقت تعداد پست هایی را که کاربران می توانند در روز بخوانند محدود کرده است.
این پلتفرم به شدت به  اینستاگرام گره خورده است و طبق سایت شمارش معکوس متا، انتظار می رود روز پنجشنبه منتشر شود. همچنین پیش‌سفارش این برنامه در اپ استور اپل با تاریخ 6 جولای ظاهر شده است.
علی‌رغم راه‌اندازی به‌موقع، به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن، حداقل از سوی جامعه مشتاق ارزهای دیجیتال توییتر، سر و صدای محدودی داشته است.
تیفانی فونگ، اینفلوئنسر کریپتو توییتر، که 66600 دنبال کننده در این پلتفرم دارد، گفت است که تا به حال حتی نام Threads را نشنیده بود.
جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر، به سیاست حفظ حریم خصوصی برنامه Threads اشاره کرد و گفت توسعه دهنده به مجموعه گسترده ای از داده های کاربر از جمله اطلاعات مالی و شناسه ها دسترسی خواهد داشت. این در حالی است که محققانی به پست دورسی پاسخ دادند و گفتند توییتر نیز تقریباً مجوزهای مشابه Threads را دارد و داده های مشابهی را جمع آوری می کند.
دیگران نگرانی‌هایی را در مورد طول عمر احتمالی این برنامه مطرح کرده‌اند، زیرا برنامه‌های مستقل قبلی متا یا تعطیل شده‌اند یا ویژگی‌های آن ها در سایر محصولات این شرکت قرار گرفته است.
نیک سنت پیر، یکی از کاربران توییتر که در مورد پیشرفت‌های هوش مصنوعی پست می‌کند، می‌گوید: «آنچه متا نمی‌خواهد شما به خاطر بسپارید این است که آنها قبلاً Threads را در دسامبر 2021 پس از خاموش کردن یک برنامه مستقل دیگر به نام Direct خاموش کردند.
آن‌ها سابقه انتشار اپلیکیشن‌های مستقل برای جلب توجه، خاموش کردن آن‌ها و سپس قرار دادن ویژگی‌ها در اینستاگرام را دارند.

هم زمان با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد اپلیکیشن های مختلف، باید به فکر ایجاد کسب و کار های جدید و راه های تازه برای کسب درآمد باشیم. سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و ساخت صرافی ارز دیجیتال روش های بسیار عالی برای کسب درآمد ثابت از این بازار هستند. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و طراحی وب سایت ارز دیجیتال توانسته در این حوزه از رقبا پیشی بگیرد و کسب و کاری امن و مطمئن برای مشتریان فراهم کند. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و چگونگی شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با مشاورین ما تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002