گری گنسلر: استیبل کوین ها با قوانین اوراق بهادار مطابقت ندارند!

گری گنسلر: استیبل کوین ها با قوانین اوراق بهادار مطابقت ندارند!

سه شنبه 5 اردیبهشت 1402
گری گنسلر، رئیس SEC از وضعیت انطباق ارزهای دیجیتال با قوانین اوراق بهادار انتقاد کرد و نسبت به مقررات استیبل کوین ابراز نگرانی کرد. او گفت: "من 40 سال است که در حوزه مالی فعالیت می کنم و هرگز حوزه ای را ندیده ام که اینقدر با قوانین اوراق بهادار مطابقت نداشته باشد."
زمانی که فرنچ هیل در مورد تهیه پیش نویس قانون در مورد استیبل کوین ها سوال کرد، گنسلر تاکید کرد که تضعیف نکردن بازارهای پول و اطمینان از اجرای صحیح در برابر تقلب و دستکاری از اهمیت زیادی برخوردار است.
او همچنین تأیید کرد که اگر یک توکن ارز دیجیتال به عنوان یک امنیت در نظر گرفته شود، هر صرافی که چنین توکن هایی را معامله می کند باید به عنوان بورس اوراق بهادار ملی ثبت شود.
برد شرمن، نماینده کنگره ایالات متحده همچنین یک تغییر قانونی پیشنهاد کرد که به صراحت ارزهای دیجیتال را به عنوان اوراق بهادار به رسمیت بشناسند. این تغییر به روشن شدن چارچوب نظارتی پیرامون دارایی‌های دیجیتال کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که صرافی‌هایی که این توکن‌ها را معامله می‌کنند باید به عنوان بورس اوراق بهادار ملی ثبت شوند.
علاوه بر این، رئیس SEC در مورد پیامدهای گنجاندن دارایی‌های رمزنگاری شده در ترازنامه بانکی با نماینده اندی بار صحبت کرد و اظهار داشت که این اقدام برای حمایت از سرمایه‌گذاران، به ویژه در موارد ورشکستگی، بسیار مهم است. وی افزود: کمیسیون بورس و اوراق بهادار در این خصوص با رگولاتورهای بانکی و شرکت های حسابداری رایزنی کرده و بر لزوم همکاری نهادهای مختلف نظارتی تاکید کرد.


برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کافیست با ما تماس بگیرید. آرتاراکس با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال P2P مشابه بایننس و راه اندازی صرافی آنلاین ارز دیجیتال شما را در رسیدن به اهدافتان یاری خواهد کرد.


 


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002