اتریوم: دو به‌روزرسانی کلیدی برای سال 2023

اتریوم: دو به‌روزرسانی کلیدی برای سال 2023

یکشنبه 23 بهمن 1401
به‌روزرسانی شانگهای شبکه اتریوم (ETH) یکی از مورد انتظارترین رویدادها در بازار ارزهای دیجیتال است. تاریخ انتشار مورد انتظار برای آپدیت شانگهای مارس 2023 است که نشان دهنده پایان دوره Merge است.
در حالی که جامعه کریپتو نگرانی‌هایی در مورد فشار فروش احتمالی که می‌تواند ناشی از به‌روزرسانی باشد، دارد، مهم است که توجه داشته باشیم که انتشار ETH به تدریج از طریق یک صف انجام می‌شود و به طور بالقوه تأثیر آن بر بازار را کاهش می‌دهد.
راه‌اندازی زنجیره بیکن به سهامداران امکان اعتبارسنجی بلاک‌ها و ایمن‌سازی شبکه ETH را داد و در عین حال قابلیت پیش‌بینی امنیت را در طول The Merge، بزرگترین به‌روزرسانی در بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ حفظ کردند.
شبکه ETH نیز در اواخر سال 2023 تحت دو ارتقای بزرگ قرار خواهد گرفت. این به روز رسانی ها موقعیت آلتکوین پیشرو در بازار را بیشتر خواهد کرد.

The Surge

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم بیان کرده است که تمرکز اصلی به‌روزرسانی آینده، رسیدگی به چالش‌های مقیاس‌پذیری است که پلتفرم قراردادهای هوشمند با آن مواجه است. به روز رسانی این کار را با تکه تکه کردن پایگاه داده ETH انجام می دهد و شبکه را قادر می سازد در عین حفظ غیرمتمرکز بودن خود را مقیاس بندی کند.
برای دستیابی به این هدف، اطلاعات شبکه ETH به صورت افقی تقسیم می شود و به آن امکان می دهد بار را توزیع کند و هزینه های ذخیره سازی و نیازهای سخت افزاری را کاهش دهد. مهم است که توجه داشته باشید که این به روز رسانی بلافاصله منجر به یک بلاک چین مقیاس پذیر اتریوم نمی شود. در عوض، یک بلاک چین مجزا برای لایه 2 ایجاد می‌کند که به راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری مانند Arbitrum و Optimism در کاهش کارمزد تراکنش‌ها و رقابت واقعی با سایر رقبای ETH با هزینه‌های انتقال کمتر کمک می‌کند.
 

EOF

به‌روزرسانی آینده EOF (EVM Object Format) بهبودهایی را در محیط اجرای کد اتریوم به ارمغان می‌آورد و پلتفرم ارزهای دیجیتال را کارآمدتر می‌کند و فرآیند ایجاد قراردادهای هوشمند را ساده‌تر می‌کند.
این ارتقاء، اتریوم را به هدف خود برای تبدیل شدن به یک رایانه بزرگ و غیرمتمرکز نزدیک می کند که از dApps با رابط کاربر پسند، هزینه های کم و شبکه ای امن برای تراکنش های روزانه پشتیبانی می کند.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002