افزایش 5.76 درصدی Dogecoin با انتشار توییت ایلان ماسک

افزایش 5.76 درصدی Dogecoin با انتشار توییت ایلان ماسک

یکشنبه 11 تیر 1402
بعد از انتشار توییت جدید ایلان ماسک، قیمت سکه میم اصلی DOGE همچنان در حال افزایش است. ایلان ماسک، ممکن است دوباره بتواند قیمت Dogecoin مورد علاقه خود را کمی بالا ببرد. DOGE از روز جمعه که ایلان ماسک اعلام کرد که جنگ در قفس بین او و مارک زاکربرگ در کولوسئوم برگزار می شود، در فضای سبز معامله می شود و 5.76 درصد افزایش داشت.
چند سال پیش، زمانی که توییت‌های ایلان ماسک اغلب می‌توانست قیمت DOGE را بالا ببرد، در رسانه‌ها اصطلاح خاص "اثر ایلان ماسک" به آن تعلق گرفت. این نه تنها برای DOGE بلکه برای قیمت بیت کوین نیز در سال 2021 کار کرد، زمانی که تسلا بیت کوین را برای مدت کوتاهی گزینه پرداخت کرد. این کار باعث شد بسیاری از وکلا و کارشناسان بازار در آن زمان شروع به متهم کردن ماسک به دستکاری بازار (نه تنها ارزهای دیجیتال، بلکه سهام) کنند. رئیس تسلا پاسخ داد که او معتقد است این اتهامات "اوج ریاکاری" است. اما در طول دو سال گذشته، به نظر می‌رسد که این اثر کاهش یافته است و ایلان ماسک تأثیر کوچکی بر قیمت ارزهای دیجیتال داشته است.
اکنون یک شکایت دسته جمعی جدید علیه ایلان ماسک تشکیل شده است که ادعا می کند پس از اینکه ماسک قیمت DOGE را افزایش داده و سپس ارز های خود را فروخته است، باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران میلیاردها دلار ضرر کنند. این دادخواست اکنون توسط ایوان اسپنسر رهبری می شود.
برای استفاده بیشتر از این افزایش قیمت دوج کوین و سایر ارز های دیجیتال بهترین راه طراحی فروشگاه ارز دیجیتال و طراحی سایت مشابه بایننس است. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس می تواند به شما در این مسیر کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002