همکاری کریستیانو رونالدو با بایننس ادامه پیدا می کند

همکاری کریستیانو رونالدو با بایننس ادامه پیدا می کند

دوشنبه 12 تیر 1402
کریستیانو رونالدو، نماد مشهور فوتبال، در یک همکاری پیشگامانه، از جدیدترین سرمایه گذاری خود در عرصه هنر دیجیتال رونمایی کرد. مهاجم فعلی باشگاه عربستانی النصر به نیروهای صرافی جهانی بایننس پیوسته تا مجموعه ای استثنایی از NFT ها را ایجاد کند. این مجموعه با عنوان "ForeverCR7: The GOAT" دومین همکاری بین رونالدو و بایننس پس از انتشار اولیه آنها در نوامبر گذشته است.
مجموعه جدید رونالدو که برای عرضه در 3 جولای برنامه ریزی شده است، ادای احترام به اهداف درخشان حرفه ای او تا کنون است. کلکسیونرها این فرصت را خواهند داشت که از بین 20 طرح متمایز که در چهار سطح نادر طبقه بندی شده اند، انتخاب کنند. NFT ها بسیار کمیاب و شامل شش طرح منحصر به فرد هستند که در مجموع 120 مورد منحصر به فرد در دسترس است. قابل ذکر است که هر یک از این موارد مزایای قابل توجه خود را دارد، مانند یک پیراهن فوتبال که شخصاً توسط خود رونالدو امضا شده است.
با توجه به مجموعه ی اول رونالدو، CR7 NFT که تنها یک هفته پس از فروپاشی FTX، مصادف با پایین ترین سطح بازار ارز دیجیتال در چند سال اخیر، معرفی شد، شانس دوم رونالدو چالش برانگیز خواهد بود.
در حال حاضر، مجموعه اول آمار زیر را به نمایش می گذارد: قیمت کف 1.02 دلار، حجم معاملات 24 ساعته 1200 دلار، حجم کل 897.500 دلار از زمان آغاز به کار و مالکیت 72،833 نفر.
در حالی که مجموعه دوم رونالدو برای ورود به بازار آماده می شود، گمانه زنی ها در مورد موفقیت احتمالی آن در میان شرایط بازار مطلوب تر به وجود می آید.

سرمایه گذاری های انجام شده در بازار ارزهای دیجیتال نشان دهنده آینده ی پرسود این بازار است که برای استفاده از این فرصت باید همین حالا اقدام نمایید. یکی از روش های سرمایه گذاری در این بازار طراحی سایت صرافی P2P و طراحی فروشگاه ارز دیجیتال است. برای دریافت مشاوره از شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002