کوین بیس توسط SEC تهدید قانونی شد!

کوین بیس توسط SEC تهدید قانونی شد!

دوشنبه 28 فروردین 1402
کوین بیس که یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال است بعد از درخواست از قانون‌گذاران ایالات متحده برای قوانین شفاف‌تر در مورد ارزهای دیجیتال، «تهدیدهای قانونی» دریافت کرد.
 کمیسیون بورس اوراق بهادار روز چهارشنبه اخطاریه ای به کوین بیس صادر کرد که نشان می دهد SEC قصد دارد برای نقض احتمالی قوانین اوراق بهادار اقدامات اجرایی انجام دهد.
Coinbase در پست وبلاگش خاطرنشان کرد: "این یک اتهام یا شکایت رسمی نیست، اما می تواند منجر به یک اتهام شود. مطمئن باشید، محصولات و خدمات Coinbase به طور معمول به کار خود ادامه می دهند، اخبار امروز نیازی به تغییر در محصولات یا خدمات فعلی ما ندارد."
یکی از محصولات Coinbase که تحت بررسی است، کسب‌وکار سهام آن است که به مشتریان اجازه می‌دهد با کنار گذاشتن بخشی یا تمام موجودی رمزنگاری خود برای ارزهای رمزپایه مانند اتریوم (ETH) که بر روی یک بلاک چین اثبات سهام اجرا می‌شوند، جوایزی کسب کنند.
بعد از این خبر سهام کوین بیس به عنوان یکی از معدود شرکت‌های رمزنگاری‌شده در فهرست عمومی، 8درصد کاهش یافت.
برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، گفت که شرکت او از حل و فصل این اقدام قریب الوقوع مطمئن است.
گری جنسلر، رئیس SEC، ادعا کرده است که صرافی‌های ارزهای دیجیتال در ایالات متحده مانند کوین‌بیس، کار بورس اوراق بهادار ثبت نشده را انجام می دهند و بنابراین باید برای ثبت در SEC اقدام کنند وگرنه با پیگرد قانونی مواجه خواهند شد.
در پست وبلاگ کوین‌بیس آمده است: «اگرچه ما این توسعه را ساده نمی‌گیریم، اما به روشی که کسب‌وکار خود را اداره می‌کنیم بسیار مطمئن هستیم، همان کسب‌وکاری که به SEC ارائه کردیم تا در سال 2021 به یک شرکت عمومی تبدیل شویم.
ما همچنان فکر می‌کنیم که قوانین و مقررات، ابزارهای بهتری برای تعریف قانون برای صنعت ما هستند تا اقدامات اجرایی. اما در صورت لزوم، ما از این فرصت برای Coinbase و جامعه گسترده تر ارزهای دیجیتال برای شفاف سازی در دادگاه استقبال می کنیم»


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002