بنیانگذار Cardano به افزایش قیمت ADA اشاره کرد و از پیشرفت‌های آتی کاردانو گفت

بنیانگذار Cardano به افزایش قیمت ADA اشاره کرد و از پیشرفت‌های آتی کاردانو گفت

دوشنبه 19 دی 1401
قیمت توکن بومی کاردانو، ADA، هفته دوم سال جدید را با افزایش نزدیک به 10 درصدی آغاز کرد. این دومین هفته متوالی رشد برای ADA پس از کاهش یک ماهه قبلی است. در مجموع، قیمت توکن کاردانو از ابتدای سال 2023 تقریباً 30 درصد افزایش یافته است.

چارلز هاسکینسون به اخبار علاقمندان در جامعه کاردانو در مورد پیشنهاد منتظر ماندن برای اجرای پیشنهاد بهبود شماره 1694 پاسخ داده است. طبق گفته توسعه‌دهنده بلاک چین، این نوآوری قفل جامعه را باز می‌کند و میلیون‌ها نفر با هم برای رشد همکاری خواهند کرد.


چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)  کیست ؟
چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) یک کارآفرین آمریکایی و متخصص ارزهای دیجیتال است. وی از بنیانگذاران ارز دیجیتال اتریوم (ETH) و همچنین بنیانگذار ارز دیجیتال کاردانو (ADA) است.
چارلز هاسکینسون در اواخر سال ۲۰۱۳، پروژه آموزش بیت کوین را شروع کرد، یک مدرسه آنلاین که در آن ویتالیک بوترین را ملاقات کرد. هاسکینسون در اواخر سال ۲۰۱۳ با ویتالیک بوترین به تیم بنیانگذاران اتریوم (یکی از هشت بنیانگذار اصلی) پیوست. بلافاصله بعد از آن، اختلاف نظرهایی در مورد چگونگی ساختار پروژه ایجاد شد. چارلز می‌خواست سرمایه‌های خطر پذیر را بپذیرد و یک نهاد انتفاعی با ساختار حاکمیتی رسمی‌تر ایجاد کند؛ اما بوترین می‌خواست که اتریوم را یک سازمان غیرانتفاعی با یک مدل حاکمیتی متن باز و غیرمتمرکز نگه دارد. و سرانجام هاسکینسون در ژوئن ۲۰۱۴ اتریوم را ترک کرد.

ماجرای خلقت کاردانو
در سپتامبر ۲۰۱۷ چارلز هاسکینسون کاردانو (Cardano) را که نسل سوم بلاک چین محسوب می‌شود راه اندازی کرد. کاردانو از چند جهت منحصر به فرد است؛ مثلا با زبان Haskell که یک زبان برنامه نویسی کاربردی و مورد استفاده در موسسات مالی و نرم افزارهای دفاعی است، نوشته شده است. همچنین با استفاده از الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام Ouroboros،  مشکلات مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و امنیت را حل کرده است.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002