تایید شبکه سلسیوس برای تبدیل آلتکوین ها به BTC یا ETH

تایید شبکه سلسیوس برای تبدیل آلتکوین ها به BTC یا ETH

شنبه 10 تیر 1402
دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در جنوب نیویورک طرح وام دهنده رمزارز ورشکسته را برای شبکه سلسیوس جهت تبدیل آلت کوین های خود به بیت کوین تایید کرد. این حکم توسط قاضی مارتین گلن صادر شد.
این پیشنهاد پس از بحث و گفتگو بین سلسیوس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) رسماً تأیید شد. طبق حکم قاضی ورشکستگی، وام دهنده مشکل دار مجاز است: از اول ژوئیه 2023، همه دارایی ارزهای دیجیتال را به استثنای توکن‌های مرتبط با حساب‌های نگهدارنده، به BTC یا ETH بفروشد یا تبدیل کند.
سلسیوس که در سال 2022 به دنبال فروپاشی اکوسیستم Terra و توکن های Terra (LUNA) و TerraUSD (UST) با ورشکستگی مواجه شد، طلبکاران را در انتظار حل و فصل گذاشته است.
در بحبوحه سرکوب اخیر SEC بر روی آلتکوین ها، که تنظیم کننده آن را به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی کرده است، بسیاری از شرکت های رمزنگاری تصمیم به تبدیل آلت کوین ها به BTC و ETH دارند. آلتکوین های قابل توجهی مثل Cardano توسط SEC به عنوان اوراق بهادار برچسب گذاری شده اند.
علیرغم روند ورشکستگی در حال انجام، سلسیوس اخیراً توسط crypto consortium Fahrenheit در ماه مه 2023 خریداری شد. این شبکه اکنون تحت نظارت صاحبان جدید خود کار می کند. مالکان جدید برنامه خود را برای توسعه طرح ورشکستگی اصلاح شده اعلام کرده اند. اگرچه هنوز جزئیات خاصی از این طرح ها فاش نشده است، اما اکنون مشخص است که قصد دارند مالکان دارایی ها را به طور انحصاری در بیت کوین و اتریوم توزیع کنند.
پس از ورشکستگی شبکه سلسیوس، شرکت‌هایی مانند Voyager Digital و FTX با چالش‌های مالی مواجه شدند که آنها را بر آن داشت تا استراتژی‌های منحصربه‌فردی را برای رسیدگی به درخواست‌های طلبکاران برای بازپرداخت استفاده کنند.

شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آرتاراکس با بیش از ده سال سابقه طراحی سایت مشابه بایننس و طراحی سایت صرافی P2P می تواند به شما کمک کند تا از بازار ارز های دیجیتال درآمد خوبی کسب کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002