بایننس شبکه لایتنینگ بیت کوین را تکمیل کرد

بایننس شبکه لایتنینگ بیت کوین را تکمیل کرد

دوشنبه 26 تیر 1402
صرافی ارزهای دیجیتال بایننس ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین را در پلتفرم خود برای برداشت و واریز بیت کوین تکمیل کرده است. این توسعه توسط Binance در یک پست وبلاگی در 17 ژوئیه تأیید شد، جایی که آنها اشاره کردند که کاربران بایننس اکنون می توانند از راه حل مقیاس بندی لایه 2 برای برداشت ها و سپرده های BTC استفاده کنند.

اکنون زمانی که کاربران تصمیم به برداشت یا واریز بیت کوین می کنند، می توانند "LIGHTNING" را به عنوان یک گزینه انتخاب کنند.

هدف شبکه لایتنینگ این است که تراکنش‌های بیت‌کوین را سریع‌تر و ارزان‌تر کند و به کاربران اجازه می‌دهد کانال‌های تراکنش خارج از زنجیره ایجاد کنند.

بایننس برای اولین بار در ماه می به ادغام شبکه لایتنینگ اشاره کرد، پس از آن که مجبور شد به طور موقت برداشت BTC را به دلیل سیل تراکنش های معلق ناشی از "افزایش اخیر در هزینه های تراکنش شبکه BTC" متوقف کند.
انفجار در کارمزدهای تراکنش تا حد زیادی به ایجاد memecoin ها در بیت کوین به شکل توکن های BRC-20 - یک استاندارد توکن جدید در شبکه - نسبت داده شده است. بایننس بعداً تأیید کرد که در 20 ژوئن مدت کوتاهی پس از اینکه کاربران گره‌های لایتنینگ خود بایننس را مشاهده کردند، روی شبکه لایتنینگ کار می‌کند.

Binance به Bitfinex، River Financial، OKX، Kraken و CoinCorner به عنوان صرافی های برجسته دیگری که شبکه لایتنینگ را پذیرفته اند، پیوست.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس نیز در ماه آوریل اعلام کرد که قصد دارد شبکه لایه 2 بیت کوین را در کوین بیس ادغام کند. با این حال، او جدول زمانی برای اینکه چه زمانی ممکن است رخ دهد، ارائه نکرد.


برای ساخت سایت p2p مشابه بایننس و دیگر صرافی های بزرگ دنیا، با ما تماس بگیرد. شرکت طراحی سایت صرافی آرتاراکس با سابقه ی طولانی در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت صرافی ارز دیجیتال OTC می تواند بهترین انتخاب برای شروع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و کسب درآمد ثابت شما از این بازار باشد. برای دریافت مشاوره ی رایگان و اطلاع از  هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002