اجباری شدن احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال کوکوین

اجباری شدن احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال کوکوین

یکشنبه 18 تیر 1402
صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال KuCoin در حال تلاش برای تقویت سیستم «مشتری خود را بشناسید» (KYC) چک‌های هویت اجباری را معرفی کرد.

در 28 ژوئن، KuCoin به طور رسمی ارتقای سیستم KYC را در اقدامی برای افزایش انطباق با مقررات جهانی مبارزه با پولشویی اعلام کرد.

کوکوین در این به‌روزرسانی احراز هویت، چک‌های KYC اجباری را برای همه کاربران جدید در KuCoin از 15 ژوئیه 2023 معرفی می‌کند. این شرکت گفت بدون تکمیل KYC، کاربرانی که به تازگی ثبت نام کرده‌اند نمی‌توانند به مجموعه محصولات و خدمات KuCoin دسترسی داشته باشند.

کاربران موجودی که قبل از 15 جولای 2023 ثبت نام کرده اند نیز باید فرآیند KYC را برای دسترسی به برخی از ویژگی های KuCoin تکمیل کنند. در این اطلاعیه آمده است که چنین کاربرانی قادر به واریز وجوه جدید نخواهند بود، در حالی که برداشت‌ها بی‌تأثیر باقی خواهند ماند.
کاربران فعلی KuCoin همچنان می‌توانند از خدماتی مانند سفارش‌های فروش معاملات نقطه‌ای، کاهش اهرم‌زدایی معاملات آتی و کاهش ارزش معاملات حاشیه‌ای استفاده کنند. سایر خدمات موجود برای کاربران غیر KYC موجود عبارتند از بازخرید در مرکز سهام و وام KuCoin، KuCoin Earn، و همچنین بازخرید وجوه قابل معامله در بورس.

جانی لیو، مدیرعامل KuCoin گفت: «فرایند کامل KYC به اطلاعات کاربران از جمله نام، شماره شناسایی، و عکس شناسایی نیاز دارد و کاربر باید تحت تشخیص چهره قرار گیرند. مدیرعامل اشاره کرد که KuCoin داده‌های شناسایی و تأیید مشتری را که طبق قوانین و مقررات حوزه‌های قضایی قابل اجرا مورد نیاز است، بررسی می‌کند. او بیان کرد:  «معمولاً، ما به اطلاعات شناسایی مشتری از جمله اطلاعات نام مشتری و اطلاعاتی مانند آدرس محل سکونت، تاریخ تولد و شماره شناسه ملی نیاز داریم.»

برای سرمایه گذاری مطمئن در بازار ارزهای دیجیتال، بهترین راه ساخت صرافی ارز دیجیتال و طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال است. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره های پایین سایت تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ارتاراکس، با بیش از ده سال سابقه درخشان در طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال و ساخت صرافی ارز دیجیتال آماده پاسخگویی به نیاز های شما مشتریان عزیز می باشد.

 


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002