13 درصد از عرضه لایت کوین سال‌ها خاموش مانده است

13 درصد از عرضه لایت کوین سال‌ها خاموش مانده است

چهارشنبه 14 تیر 1402
IntoTheBlock، فروشنده داده های زنجیره ای، داده های عجیبی را در مورد "نقره دیجیتال" لایت کوین (LTC) توییت کرده است. به نظر می رسد که در آستانه هاوینگ آینده، برخی از کیف پول های لایت کوین 13 درصد از عرضه LTC در گردش را به مدت پنج سال بدون حرکت نگه داشته اند.
هاوینگ LTC در 2 آگوست امسال انجام خواهد شد. و پاداش بلوک نصف می شود، به جای 12.5 که در حال حاضر است، به 6.25 LTC کاهش می یابد. ده روز پیش، پاداش ارز دیجیتال  DASH نیز نصف شد. همین رویداد مهم برای بیت کوین سال آینده در آوریل-مه رخ خواهد داد. هاوینگ برای ارزهای دیجیتال اثبات کار هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد که توسط سازندگان آنها برنامه ریزی شده است. این کار باعث می شود سکه‌ها بدون تورم باقی بمانند، زیرا تعداد سکه‌هایی که وارد بازار می‌شوند هر چهار سال یکبار کاهش می‌یابد، و ممکن است قیمت به طور بالقوه در این مورد افزایش یابد.
اخیرا لایت کوین شاهد افزایش هش ریت بوده است و علاوه بر آن قبل از هاوینگ آتی، کیف پول‌های فعال LTC افزایش پیدا کرده است.

در این بازه از زمان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می تواند باعث سود هرچه بیشتر شود. اگر به دنبال ساخت صرافی ارز دیجیتال و طراحی صرافی p2p ارز دیجیتال هستید با مشاورین ما تماس بگیرید. آرتاراکس با بیش از ده سال سابقه درخشان در طراحی سایت صرافی و ساخت سایت p2p مشابه بایننس می تواند به شما در راه اندازی کسب و کارتان کمک کند.


بازگشت به لیست اخبار
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید


داغ ترین اخبار ارزهای دیجیتال


working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002