پیش نیاز های سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال

پیش نیاز های سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال

یکشنبه 23 شهریور 1399
| 2378
:امتیاز دهید

ارزهای دیجیتال در سال های اخیر توجه خیلی از مردم به خصوص سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. با اینکه بسیاری از شرکت ها استقبال چندانی از ارزهای دیجیتال نکرده و حتی استفاده از آن ها را ممنوع هم کرده اند، سرعت رشد بالای ارزهای دیجیتال و استفاده گسترده از آن توسط شرکت های بزرگ و پیش رو در سطح جهانی و بین المللی به ویژه فیسبوک، جی پی مورگان، مایکروسافت، شاپیفای و تسلا باعث شده که این نوع ارزها در بازارهای مالی امروزی دنیا رشد قابل ملاحظه ای داشته باشند. با تنها یک نگاه به نمودار بیت کوین در سال گذشته کافیست تا هر سرمایه گذرای را وسوسه کند، اما برای این کار چه گام هایی باید بردارند؟ سرمایه گذران قبل از اینکه مقدار مشخصی بیت کوین خریداری کنند باید چه نکاتی را بدانند؟ در این مقاله هر آنچه که لازم اسن شما برای سرمایه گذراری در این حوزه بدانید را به شما می گوییم. با توجه به رشد سریع استفاده ارزهای دیجیتال در میان مردم، یکی از ابزارهای مفیدی که با آن می توانید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشنه باشید طراحی سایت صرافی است. برای اینکه با جزئیات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه ساز ارزهای دیجیتال ما بزنید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

قدم اول: دانش خود را کامل کنید.


مهمترین و ابتدایی ترین قدمی که هر سمایه گذار باید بردارد، آشنایی کامل با چیزی است که می خواهد روی آن سرمایه گذاری کند. یک سرمایه گذار باید بداند پولش را روی چه چیزی سرمایه گذاری می کند و تنها به خاطر حرف دیگران و ندانسته وارد این کار نشود. بنابراین هر سرمایه گذار باید با اصول اولیه و پایه ارز های دیجیتال آشنایی داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با ارزهای دیجیتال می توانید مقاله هر آنچه در مورد ارز های دیجیتال باید بدانید را مطاله کنید

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال
 

قدم دوم: محلی برای نگهداری انتخاب کنید.

قدم بعدی این است که محلی برای نگهداری ارزهای دیجیتال خریداری شده انتخاب کنید. برای نگهداری ارزهای دیجیتال از کیف پول های الکترونیکی استفاده می شود. کیف پول ها انواع مختلفی دارند نرم افزاری، سخت افزاری و کاغذی.برای آشنایی بیشتر با کیف پول های دیجیتالی و بهترین کیف پول های الکترونیکی مقاله کیف پول الکترونیکی چیست را مطالعه کنیدیکی از مواردی که باید در انتخاب کیف پول الکترونیکی خود در نظر داشته باشید میزان سرمایه شما است. اگر شما می خواهید سرمایه گذاری کوچکی روی بیت کوین انجام دهید کار صحیحی نیست که نصف سرمایه خود را صرف کیف پول سخت افراری بکنید، یا اگر مبلغ سرمایه گذاری شما میلیون دلاری باشد، استفاده کیف پول های گوشی و دسکتاب کار عاقلانه ای نیست.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

قدم سوم : آشنایی با چگونگی خرید و فروش ارز دیجیتال

قدم بعدی آشنایی با نحوه خریدو فروش ارز دیجیتال است. خرید فروش این ارز ها به شیوه های مختلفی مانند معاملات رو در رو، خرید از شخص و صرافی ها انجام می شود. صرافی ها دو نوع هستند؛ یک سایت هایی که فقط واسطه هستند و از تراکنش ها کارمزد دریافت می کنند و یا با شما با خود سایت معامله می کنید.بهترین و مرسوم ترین روش خرید ارز های دیجیتال سایت های صرافی هستند که شما فقط کافی است عبارت مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید و بعد ارر مورد نظر خود را خریداری نمایید. 
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

قدم چهارم: خطرات را بشناسید

برخی از کار شناسان بازار ارز دیجیتال معتقد هستند که این ارز ها یک حباب هستند و پس از رشد تا زمان مشخص نابود می شوند، که البته این فقط یک پیش بینی است. بنابر این سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از انواع ریسک ها و نوسانات در امان نیستند و باید همیشه آماده و قادر به مقابله با خطرات باشید. برای اینکه بهتر با این خطرات آشنا شوید مقاله چند نکته که قبل از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال یابد بدانید را مطاله کنید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

گام آخر: از تجربیات دیگران بهره ببرید. 

به طور حتم‌ هر درسی که یک سرمایه گذار در طول زندگی اش یاد گرفته، از یک شکست بزرگ بوده است. این تجربا های بزرگ و ارزشمند را شما می توانید بدون هیچ هزینه ای از آنها استفاده کنید و از اشتباهات رایج و نابخشودنی سرمایه گذرای در امان باشید. 

همان طور که می دانید، یکی از تجربه های موفق برای سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال طراحی سایت صرافی است. اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن در زمینه ارز دیجیتال هستید گروه فنی و مهندسی آرتاراکس با سال ها تجربه در زمینه اجرای پروژه ارزهای دیجیتال آمادگی دارد تا انواع خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، طراحی سایت ارزی و طراحی سایت صرافی بیت کوین، طراحی سایت صرافی پرفکت مانی و طراحی سایت صرافی وبمانی را در اختیار شما قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات آرتاراکس می توانید از نمونه کارهای ما بازدید نمایید. همچنین می توانید برای مشاوره و اجرای پروژه های طراحی سایت ارز دیجیتال با مشاور ما تماس حاصل فرمایید. (مهندس جلالی )



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002