چرا باید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟ (ویدئو آموزشی)

چرا باید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟ (ویدئو آموزشی)

یکشنبه 5 خرداد 1398
| 4569
:امتیاز دهید

آیا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال خوب است؟

با ورود فناوری بلاک چین به زندگی بشر، تقریباً در همه جا صحبت از مهم ترین محصول آن یعنی ارزهای دیجیتال است. رمز ارزها به پشتوانه بستر غیر متمرکز و امن بلاکچین و رشد های چند صد درصدی، به یکی از بازارهای جذاب برا سرمایه گذاری تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم دلایل مهمی را برای شما بیان کنیم که چرا اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی است. بازار ارزهای دیجیتال با سرعت خیره کننده ای در حال رشد است و باعث شده افرادی که پول و سرمایه خود را به این بازارها آورده اند ثروتشان چندین برابر شود. اما آیا داستان به همین جا ختم می شود؟ خیر اینگونه نیست! برای مثال یکی از روش های سرمایه گذاری در این بازار، کسب سود از خرید و فروش رمز ارزها و یا کارمزد فعالیت کاربران سایت است. در همین زمینه شما می توانید با تماس با آرتاراکس، سفارش طراحی سایت صرافی خود را در کمترین زمان ثبت کنید.

طراحی سایت ارز دیجیتال

 

4 دلیل برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

فناوری بستر ساز برای فعالیت ارزهای رمزنگاری شده بلاک چین نام دارد. Blockchain پتانسیل و توانایی تغییر کیفیت زندگی افراد را در جهت هر چه بهتر شدن و راحت تر شدن دارد. اما دنیای رمز ارزها یا بهتر بگوییم بازار ارزهای دیجیتال چه ویژگی های خارق العاده ای دارند که این چنین توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. ما در آرتاراکس با 4 دلیل مهم که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم به شما نشان خواهیم داد که چرا باید هرچه سریع تر به بازار ارزهای دیجیتال ورود کرده و در آن سرمایه گذاری کنید. پس با ما همراه باشید.

در همین رابطه بخوانید: تعریف ساده انواع  شبکه های انتقال ارز دیجیتال + لیست کامل

1-دستیابی به سودهای کلان 

امروزه با توجه به نرخ ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین و اتریوم در مقایسه با سایر ارزهای معمولی و یا حتی بازار بورس، می توان گفت که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به مراتب سود بیشتری را نصیب شما خواهد کرد. در اوایل سال 2016 میلادی اگر شما 10 هزار دلار در یکی از 500 سهام برتر بازار بورس نیویورک سرمایه گذاری می کردید در بهترین حالت ارزش سهام شما به 12 هزار دلار می رسید. اما اگر به همان مقدار در بازار بیت کوین سرمایه گذاری می کردید با توجه به نرخ رشد بیت کوین، سرمایه شما الان 6 برابر یعنی حدود 60 هزار دلار می بود. در مورد اتریوم که رقم سود شما به مراتب بیشتر می شد. اگر در همان اوایل سال 2016 با سرمایه گذاری در اتریوم ارزش سرمایه شما حدوداً 46 برابر می شد؛ یعنی اگر با همان 10 هزار دلار اتریوم می خریدید، ارزش آن بعد از 6 ماه به رقم نجومی 470 هزار دلار رسیده بود. شگفت انگیز است. این طور نیست؟!

طراحی سایت بیت کوین

چنین سودهای کلانی تنها با سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال امکان پذیر است. شاید بیت کوین و اتریوم پرکاربردترین و بیشترین ارز دیجیتال حال حاضر باشند، اما صدها سکه و توکن ارز دیجیتال دیگر هم وجود دارند که سود مشابه آن و یا حتی بیشتر هم نصیب شما خواهند کرد. هر ارزی کاربرد و کارایی خاص خود را دارد و شما می توانید با سرمایه گذاری روی هر یک از این ارزها به سود باور نکردنی دست پیدا کنید. با این حال باید مراقب باشید و قبل از سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال دقت کافی داشته باشید.

2-1-ریسک سرمایه گذاری در رمز ارزها

نرخ ارزهای دیجیتال شدیداً متغیر است و از آنجا که به تازگی وارد بورس معاملات آنلاین شده و مراحل ابتدایی خود را سپری می کنند، به طور کامل به مرحله بلوغ و تکامل نرسیده اند. بنابراین، احتمال دارد که ناگهان کاربری، سکه های زیادی را از دست داده و یا حتی مورد سوء استفاده و کلاه برداری قرار بگیرد. امروزه پروژه هایی نظیر پیش فروش اولیه سکه ICO و ارز دیجیتال امری رایج است که گاهی اوقات صرفاً برای گرفتن پول سرمایه گذار است و کارایی دیگری ندارد. با این حال هر چه به جلو حرکت می کنیم استفاده از ارزهای دیجیتال در معاملات رایج تر شده و سرمایه گذاران از آن به خوبی استقبال می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله 8 ارز دیجیتال مناسب سرمایه گذاری 2021 مراجعه فرمایید.

طراحی سایت بیت کوین

2- پتانسیل پیشرفت بسیار بالا و رشد و رونق کسب کار شما

دنیای رمزارزها یا همان کریپتوکارنسی به دلیل پیچیدگی تکنولوژی آن تا حد زیادی مبهم و شاید هم ترسناک است. برای افرادی که با این نوع ارزها آشنایی چندانی ندارند، وجود اصطلاحات فنی محاسباتی فراوان می تواند سبب سردرگمی و آشفتگی و حتی خطای کاربری شود. دلیل اصلی اینکه مشتریان سعی می کنند تا حد امکان به بازار ارز دیجیتال وارد نشوند و از آن دوری کنند، همین ناشناخته بودن و عدم توانایی در درک پیچیدگی های فناوری رمزنگاری است.

عدم شناخت از بازار و پیچیدگی ها فنی موجود، دو دلیل عمده دوری مردم از ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر این، فرآیند کارها در این بازار دیجیتالی، چالشی دیگر است. فعالیت های مختلف، اعم از افتتاح حساب کاربری در یک صرافی ارز دیجیتال گرفته تا ارسال تراکنش های انجام شده و یا مدیریت کیف پول های شخصی برای ذخیره ارز دیجیتال همگی می توانند دغدغه کاربران باشند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی صرافی های ارز دیجیتال به مقاله طراحی سایت صرافی وردپرس مراجعه کنید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

شناخت زمان مناسب برای ورود به بازار، یکی از چالش های اصلی سرمایه گذاری ارز دیجیتال است.

با وجود همه اینها، واقعیت این است که وجود همین ترس و شک و تردید کاربران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال دلیل و انگیزه اصلی آن ها برای سرمایه گذاری در این نوع ارزها است. داشتن یک سایت صرافی پتانسیل بالایی برای کسب سود دارد ضمن اینکه با تجربه بیشتری که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به دست می آورید باعث می شود که دیگر سرمایه گذاران به شما مراجعه کرده تا از تجربه شما استفاده کنند و بدین ترتیب کسب و کار شما را رونق می بخشند.اگرچه ممکن است در ابتدای کار منحنی رشد و پیشرفت شما نوسان داشته باشد، ولی هرچه زمان بگذرد به ارزش سرمایه گذاری خود پی خواهید برد.

با توجه به نرخ سودهای شگفت انگیز ارزهای دیجیتال، هنگامی که کاربرد این ارزها به طور کامل فراگیر شود سیلی از افراد و مشتریان به سمت بازار ارزهای دیجیتال هجوم آورده و کسانی که چندین سال در این بازارها فعالیت کرده اند می توانند گوی سبقت را از سایر رقبا به دست بگیرند.

آیا می دانید؟! سفارش ساخت سایت ارز دیجیتال به آرتاراکس یک سرمایه گذاری ایمن و پرسود است؟

طراحی سایت وبمانی

3- غیر متمرکز بودن و عدم کنترل دولت در سرمایه گذاری

اگر به فعالیت در سازمان های دولتی، بانک های بزرگ و یا شرکت های انحصاری علاقه چندانی ندارید، پس تجارت ارزهای دیجیتال گزینه مناسب و محبوب شماست. معمولاً افراد عادت کرده اند که یک مقام و قدرت مرکزی به شکل دولت، موسسه و یا شرکت با وضع قوانین و مقررات خاصی چارچوب ها و چگونگی انجام کارها و فرآیندها را مشخص نماید و به نوعی خود را محدود به این مقررات و ضوابط کرده اند. حال اگر این شرایط دگرگون شود و افراد خودشان بایدها و نبایدها را تعیین کرده و تصمیم بگیرند که کارها و فعالیت ها چگونه انجام شود چگونه خواهد بود. در چنین حالتی با یک سیستم دموکراتیک مواجه هستیم که در موضوع مورد بحث ما همان سیستم بازار ارزهای دیجیتال است.

در همین رابطه بخوانید: مزایا و معایب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال با تمرکز زدایی که همراه خود می آورند قدرت مالی را از نهادهای دولتی گرفته و در اختیار افراد جامعه قرار می دهند. دیگر برای انتقال ذخیره پول خود به مؤسسات و سازمان های مالی که کارشان فقط اضافه کردن هزینه های بیشتر به مشتریان است، وابستگی نخواهید داشت. امروزه سکه های دیجیتالی بسیاری که معروف ترین آن ها بیت کوین است در اختیار مشتریان قرار دارد که با استفاده از آن ها می توانید با کارمزدهای اندک، در هر کجای دنیا پول انتقال دهید. همچنین، با داشتن یک یا چند کیف پول ارز دیجیتال و ذخیره و نگهداری رمز ارزهای خود در آن ها کنترل و مدیریت کامل سرمایه خود را بر عهده می گیرید. درست مثل این است که هرکسی بانک شخصی خود را خواهد داشت که براساس قوانین و مقررات مخصوص خود آن را مدیریت می کند. 

طراحی سایت ارزی

2-3- هزینه های زیاد برای هک کردن سیستم غیرمتمرکز بلاکچین

ماهیت یک اقتصاد باز و غیر متمرکز مانند خرید و فروش ارز دیجیتال که مبتنی بر فناوری بلاکچین طراحی شده است، به طور طبیعی انگیزه های اقتصادی مشتریان و کاربران را در یک جهت مشخص و هماهنگ سوق می دهد. بدین معنی که کاربرانی که با نیت شوم و مخرب وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند و قصد خرابکاری یا کلاه برداری دارند، وقتی با هزینه های سنگین و نجومی تأمین منابع لازم برای حمله به این سیستم مواجه می شوند، دیگر تمایلی به انجام آن پیدا نمی کنند، زیرا متوجه خواهند شد این کار برای آن ها بسیار زیان آور خواهد بود. بنابراین به جای آنکه منابع و سرمایه خود را صرف ضربه زدن و به خطر انداختن سیستم ارزهای دیجیتال کنند و در نهایت سود و نتیجه ای هم برای آن ها نداشته باشد. منطقی است که منابع و سرمایه خود را در جهت تقویت و بالا بردن امنیت سیستم صرف کنند. این کار با اصطلاح استخراج ارز دیجیتال یا ماینینگ شناخته می شود. 

1-2-3- ماینینگ ارز دیجیتال

هرکسی می تواند به شبکه استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پیوسته و متناسب با میزان فعالیت خود و ازای کاری که انجام می دهند ارز دیجیتال دریافت کرده و همین طور سرمایه خود را افزایش دهد. در واقع ماهیت غیرمتمرکز بازار ارزهای دیجیتال ظرفیت های بسیاری را برای حضور و مشارکت سرمایه گذران و مشتریان مختلف فراهم کرده که به رشد و تقویت هرچه بیشتر و سریع تر سیستم های ارز دیجیتال کمک می کند. 

طراحی سایت بیت کوین

4- کسب حق بهره وری و بهره برداری در بازار ارزهای دیجیتال     

تصور کنید که این فرصت را داشتید که بخشی از انقلاب اینترنت در دهه 1990 باشید. این یک فرصت عالی برای شما بود که بتوانید ثروت فراوانی بدست آورید و از همه مهم تر حق بهره وری و بهره برداری برای خود ایجاد کنید. حقوق منحصر به فردی که تنها به سرمایه گذاران و پشتیبانان اولیه از یک فناوری جدید که بتواند تحول عظیمی در یک حوزه ایجاد کند تعلق می گیرد. در واقع چنین میراثی فراتر از ثروت های مادی است و در حال حاضر در دستان شما قرار دارد. چند نفر می توانند ادعا کنند که این حق را دارند که در بخشی از فرآیند تکامل بشریت مشارکت داشته باشند.

ارزهای دیجیتال دروازه ورود به این میراث ارزشمند است. چرا که در آینده ای نزدیک بازار ارزهای دیجیتال می تواند انقلابی در بازارهای مالی دنیا ایجاد کرده و سیستم های مالی معاملاتی را کاملاً متحول و دگرگون نماید. در این صورت با سرمایه گذاری هرچه سریع تر در این بازار می توانید قبل از دیگران یک حق بهره وری و بهره برداری ارز دیجیتال برای خود فراهم کنید. به عبارتی دیگر داشتن حق بهره وری از یک فناوری و در کنار آن ثروتمند شدن، میراثی است که تنها شمار اندکی از افراد آن را تجربه خواهند کرد. افرادی که سریع تر از دیگران از فرصت ها استفاده می کنند.

طراحی سایت بیت کوین

جمع بندی مقاله سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

در مجموع، دنیای بلاک چین و بازار ارزهای دیجیتال بسیار شگفت انگیز است. این فناوری به تدریج در حال شکوفا شدن است و در آینده ای بسیار نزدیک به عنوان یک بازیگر واقعی در بازارهای مالی و معاملاتی زندگی ما را به طور اساسی دچار تغییر و تحول خواهد کرد. با سرمایه گذاری صحیح در این مارکت، امکان دستیابی به سودهای کلان را تجربه نخواهیدی کرد، پتانسیل بالای پیشرفت و رشد کسب و کار در وضعیت رکود اقتصادی حاکم بر بازارهای مختلف، دسترسی به یک بازار مالی غیرمتمرکز که قوانین نظارتی و محدودیت های دولتی در آن جایی نداشته و قدرت در اختیار همه سرمایه گذاران است و در نهایت داشتن حق بهره برداری از یک فناوری نوین که می تواند ثروت عظیم و غنی را در دستان شما قرار دهد. چهار دلیل و انگیزه مهمی است که می تواند شما را به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال از جمله وبمانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم و ... ترغیب کند.


طراحی صرافی آنلاین

امیدواریم با مطالعه این مقاله، شما هم به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال علاقه مند شده باشید. همان طور که می دانید امروزه بازار پر سود خرید و فروش ارزهای دیجیتال رشد چشمگیری داشته است و لحظه به لحظه به خریداران و فروشندگان آن افزوده می شود. طراحی سایت صرافی راهی برای توسعه و گسترش کسب و کار شما در بازار ارزهای دیجیتال است. اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن در زمینه ارزهای دیجیتال هستید گروه فنی و مهندسی آرتاراکس با سال ها تجربه در زمینه اجرای پروژه های ارزهای دیجیتال آمادگی دارد تا انواع خدمات طراحی صرافی و طراحی صرافی آنلاین همچون طراحی سایت وب مانی، طراحی سایت پرفکت مانی و طراحی سایت بیت کوین را در اختیار شما قرار دهد. شما عزیزان می توانید نمونه سایت های صرافی ارز دیجیتال را در از منوی اصلی وبسایت مشاهده نمایید. همچنین برای مشاوره و اجرای پروژه های طراحی سایت ارز دیجیتال با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 
 

تماس آرتاراکس

 



بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002