پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی چیست

شنبه 29 دی 1397
| 7253
:امتیاز دهید

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از سال 2007 در کشور پاناما کار خود را آغاز کرد و برای خریدهای آنلاین و اینترنتی استفاده می شود. در واقع پرفکت مانی یک واحد ارز الکترونیکی است که مانند سایر ارزها همچون دلار و یورو ماهیت خارجی ندارد و نوع حساب بانکی یا اینترنتی است که از طریق آن مشتریان می توانند بدون اینکه در کشورهای خارجی حساب بانکی داشته باشند به حساب خود پول واریز کرده یا از حساب خود پول جابجا نمایند و از فروشگاه های اینترنتی که از این واحد ارزی پشتیبانی می کنند خرید کنند. پرفکت مانی از 4 نوع واحد ارزی دلار، یورو، طلا و بیت کوین پشتیبانی کرده که کاربران پرفکت مانی می توانند از طریق وبسایت پرفکت مانی یا با مراجعه به صرافی هایی که خدمات ارز الکترونیکی ارائه می دهند ارز موجود خود را به پرفکت مانی تبدیل کرده و با آن به تجارت الکترونیک بپردازند. حتی کاربران می توانند با رجوع به بانک های طرف حساب این سیستم مالی وجوه نقد خود را به صورت دلار، یورو و یا هر ارز دیگری دریافت کنند. این ساز و کار مالی اینترنتی موقعیتی ایده آل برای شرکت ها و کاربران اینترنت فراهم کرده است تا از طریق آن بتوانند در سطح بین المللی به فعالیت و کسب و کار بپردازند. (برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت پرفکت مانی از نمونه کارهای آرتاراکس بازدید نمایید

کاربردهای حساب پرفکت مانی

اصلی ترین و مهم ترین کاریرد پرفکت مانی خریدهای اینترنتی و آنلاین از وبسایت ها و فروشگاه هایی است که از این واحد ارزی پشتیبانی می کنند. حال به برخی دیگر از کاربردهای آن اشاره می کنیم:

  • انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر بین کاربران سیستم پرفکت مانی
  • سپرده گذاری در حساب پرفکت مانی و دریافت سود سالانه از حساب
  • امکان پرداخت آنلاین در ازای دریافت کالا و خدمات از وب سایت های پشتیبان این حساب و امکان شارژ حساب های کاربری اینترنتی
  • امکان دریافت و پرداخت اینترنتی وجه در ازای انجام پروژه های مختلف
  • خرید آنلاین ارزهای مختلف از جمله طلا، بیت کوین، دلار و یورو
 
طراحی سایت پرفکت مانی
 

انواع حساب های پرفکت مانی

هنگامی ثبت نام در سامانه پرفکت مانی کاربر می تواند از میان سه نوع حساب عادی (Normal)، حساب ویژه یا ممتاز (Premium) و حساب همکار (Partner) یک مورد را انتخاب کند.

  • 1- حساب عادی (Normal): همین که کاربر در سایت پرفکت مانی ثبت نام می کند با نام کاربر عادی شناخته می شود که به همه امکانات سایت دسترسی داشته و محدودیتی ندارد
  • 2- حساب ویژه یا ممتاز (Premium): پس از یک سال فعالیت در سیستم کاربر می تواند درخواست خود را به واحد امور مشتریان پرفکت مانی ارائه کرده و حساب کاربری خود را به حساب ویژه ارتقا دهد. مزیت این نوع حساب کارمزد کمتر در انجام تراکنش های مالی می باشد. البته جهت ارتقا به حساب ویژه لازم است که موجودی حساب کاربر به سطح معینی (حداقل معادل 100 هزار دلار آمریکا) رسیده باشد.
  • 3- حساب همکار (Partner): حساب همکار پرفکت مانی تنها مختص شرکت هایی است که در زمینه کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک فعالیت دارند. درواقع این حساب برای کاربران عادی نیست و به نمایندگان پرفکت مانی و صرافی های آنلاین تعلق می گیرد که مزیت این نوع حساب کمترین کارمزد برای انجام تراکنش (کارمزد 5/1 درصد) و پرداخت سود سالیانه 8 درصد به حداقل موجودی حساب ماهانه می باشد.
برای آشنایی با نحوه ثبت نام در سایت پرفکت مانی ویدیوی آموزشی انتهای مقاله را مشاهده نمایید

امنیت پرفکت مانی چگونه است

با توجه به اینکه وب سایت های زیادی از پرفکت مانی پشتیبانی نمی کنند این شیوه پرداخت محبوبیت کمتری نسبت به دیگر روش ها درمیان کاربران دارد و برهمین اساس هکرها نیز تمایلی چندانی به کلاه برداری از این حساب ها ندارند. البته خود این شرکت هم برای مقابله با تراکنش ها و برداشت غیرقانونی وجوه تدابیر امنیتی ویژه ای در نظر گرفته که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • 1- بررسی هویت: همین که کاربر وارد وب سایت پرفکت مانی شده و در آن ثبت نام می کند سامانه آی پی سیستم کاربر را ذخیره کرده و در مراجعات بعدی کاربر می بایست از همان آی پی اولیه استفاده کند. در صورت تغییر آی پی کاربر باید به یک سوال امنیتی پاسخ داده یا کد مشخصی را وارد سامانه کند تا هویت او احراز گردد.
  • 2- احراز هویت از طریق پیامک: در این روش میان حساب کاربری کاربر و تلغن همراه او ارتباط برقرار می شود به گونه ای که با وارد کردن اطلاعات حساب یک کد یک بار مصرف به گوشی کاربر ارسال می شود تا او بتواند از طریق آن به حساب خود دسترسی پیدا کند.
  • 3- کد کارت: امروزه بسیاری از شرکت های مالی در دنیا از کد کارت که یک کارت گرافیکی حاوی کد می باشد استفاده می کنند که این کارت به ایمیل کاربر ارسال شده و او با وارد کردن کد مشخص شده در کارت می نواند وارد حساب پرفکت مانی خود بشود.
برای آشنایی با چگونگی خرید و فروش پرفکت مانی به صفحه نمونه کارهای ما مراجعه نمایید.
یک مقاله مفید در آرتاراکس بخوانید: ETF بیت کوین چیست ؟

نحوه شارژ کردن حساب پرفکت مانی

همان طور که پیش از این گفتیم پرفکت مانی از ارزهایی همچون دلار، یورو، طلا و بیت کوین پشتیبانی می کند اما کاربر نمی تواند با مراجعه به بانک و به طور مستقیم به حساب خود پول واریز کند. در حالی که در این سیستم راه هایی برای انتقال پول به حساب در نظر گرفته شده تا کاربران به راحتی بتوانند در آن سپرده گذاری کنند. کاربران پرفکت مانی با کمک روش هایی که در زیر اشاره می کنیم می توانند کار انتقال وجه به حساب خود یا کاربران دیگر را انجام دهند:

  • انتقال وجه داخلی: کاربران می توانند با داشتن شماره حساب، ایمیل و تلفن یکدیگر به حساب طرف مقابل پول انتقال دهند.
  • انتقال وجه از طریق ووچر الکترونیکی (E-Voucher): ووچر پرفکت مانی به هر کاربر یک شماره 16 رقمی دیجیتال اختصاص می دهد که فرد با آن می تواند به حساب کاربر دیگر پرفکت مانی پول واریز کند و نکته جالب این روش این است که هیچ کارمزدی از کاربر دریافت نمی شود.
  • انتقال وجه از طریق ارزهای دیجیتال: در حساب پرفکت مانی کاربر می تواند با ارزهای شناخته شده ای چون بیت کوین به حساب های دیگر انتقال وجه انجام دهد. در این روش هم کارمزدی از حساب کاربر کسر نمی گردد.
  • انتقال وجه از طریق صرافی های اینترنتی مجاز: پرفکت مانی با شرکت های صرافی گوناگونی همکاری دارد که کاربران می توانند از طریق این صرافی ها که غالباً اینترتنی هستند به حساب خود وجه واریز کنند.
برای افتتاح حساب پرفکت مانی مقاله آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی را مطالعه کنید.
 
طراحی سایت پرفکت مانی
 

مزیت پرفکت مانی برای کاربران چیست

پرفکت مانی معتقد است که کمترین کارمزد را در میان سایر روش های پرداخت اینترنتی از مشتریان خود دریافت می کند. این شرکت همواره در تلاش است تا در بین سیستم های پرداخت الکترونیکی پیشتاز باشد و از همین رو برای کاربرانی که تراکنش های زیادی دارند جوایز و تخفیفات ویژه ای را در هر تراکنش درنظر گرفته است و یا در بعضی روزهای مشخص برای وبسایت هایی که از پرفکت مانی پشتیبانی می کنند کارمزدی برای تراکنش ها دریافت نمی کند. اعضای این شرکت بر این باورند که آینده از آن پرفکت مانی است و هرکسی در دنیا فرصت این را دارد که مشتری ما شود. همچنین در این سیستم مالی مانند بانک ها به حساب های کاربران سود تعلق گرفته و افراد و شرکت ها می توانند در حساب کاربری خود ارز مورد نظر را از جمله طلا، دلار یا یورو ذخیره نمایند. اگر تحریم‌های مختلف مالی علیه شهروندان و شرکت های ایرانی را در نظر بگیریم پرفکت مانی گزینه‌ بسیار مناسبی برای تراکنش‌های مالی با دنیا به شمار می‌رود. چراکه این شرکت پانامایی هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایرانی ندارد و آن ها به راحتی می توانند در آن افتتاح حساب کرده و تبادلات مالی خود را با خارج از کشور انجام دهند و در قبال ارائه یا دریافت خدمات مختلف هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کرده یا دریافت کنند.

اگر علاقه مند هستید با فعالیت در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید و فروش پرفکت مانی و خرید و فروش وبمانی درآمد میلیونی را تجربه کنید گروه فنی مهندسی آرتاراکس با کادری مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی سایت به ویژه طراحی سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتال، طراحی سایت خرید و فروش پرفکت مانی و طراحی سایت خرید و فروش وبمانی در خدمت شماست. شما می توانید با مراجعه به نمونه کارهای سایت آرتاراکس با انواع طراحی سایت پرفکت مانی و طراحی سایت وبمانی بیشتر آشنا شوید.

خرید و فروش پرفکت مانی




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002