وبمانی چیست

وبمانی چیست

شنبه 29 دی 1397
| 7153
:امتیاز دهید

اگر در حال حاضر یک کسب و کار اینترنتی دارید یا علاقه مند هستید که یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی نمایید و یا اگر از آن دسته افرادی هستید که خریدهای روزانه خود را از طریق اینترنت انجام می دهید، باید با روش های پرداخت اینترنتی و انجام معاملات آنلاین تا حدودی آشنا باشید. یکی از سرویس های پرداخت الکترونیکی ایمن و معتبر که امروزه میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند وبمانی است. با ما همراه باشید تا در ادامه با سیستم پرداخت وبمانی، مزایای آن ، نحوه افتتاح حساب وبمانی و استفاده از آن و امنیت وبمانی به طور کامل آشنا شوید. برای استعلام هزینه طراحی سایت خرید و فروش وبمانی با ما تماس بگیرید.


طراحی سایت وبمانی
 

وبمانی (webmoney)، یکی از سیستم های پرداخت آنلاین است که از طریق آن می توان در زمانی کوتاه و به راحتی و با امنیت بالا تراکنش های مالی انجام داد و بدون نیاز به هیچ گونه کارت اعتباری یا حساب بانکی اقدام به خرید و فروش اینترنتی کرد. تراکنش‌هایی که با سیستم پرداخت وبمانی انجام می گیرند کاملاً امن بوده و قابل بازگشت و شناسایی نیستند و در حال حاضر حدود 36 میلیون کاربر از امکانات و خدمات آن بهره می برند و آمار کاربرانی که حساب وبمانی دارند روز به روز  در حال افزایش است. فناوری وبمانی براساس رابط های استانداردی است که به مشتریان این امکان را می دهد تا کنترل و مدیریت مالکیت دارایی های با ارزش خود را برعهده بگیرند. این سیستم پرداخت مناسب فروشگاه های آنلاین، پلت فرم های مبتنی بر اینترنت و خدمات صدور صورتحساب آنلاین است. برای طراحی سایت خرید و فروش وبمانی نمونه کارهای سایت ما را مشاهده نمایید.

مزایای وبمانی

باید گفت که سیستم پرداخت وبمانی یک راه واسطه برای خرید و فروش آنلاین در سطح بین المللی است که برای استفاده از آن نیازی ندارید در کشورهای مختلف حساب بانکی داشته باشید و با کمک آن می توانید از فروشگاه های اینترنتی متعددی خرید کنید. امروزه در عصر دیجیتال کسب و کارهای آنلاین زیادی هستند که وبمانی به عنوان یک سیستم پرداخت معتبر و مطمئن نقشی مهمی در انجام تراکنش های آن ها ایفا می کند. در واقع وبمانی از کاملترین و منظم ترین سیستم های دریافت و پرداخت الکترونیکی در دنیای ارزهای الکترونیکی و دیجیتال است که انعطاف بالایی در برابر نیازهای مشتریان دارد. به کمک این سیستم کاربران می توانند برای دیگران پول ارسال کنند، سرمایه دریافت کرده، خرید کنند یا هر کار دیگری را که نیاز به پرداخت پول به صورت الکترونیکی داشته باشد، به انجام برسانند. وبمانی به دلایل زیر مفید بوده و به کاربران توصیه می شود:

  • انتقال های سریع - هر دو سپرده و برداشت ها به شیوه ای سریع و صحیح انجام می شود که تضمین می کند که پول شما به سرعت به حساب شما وایز می شود.
  • ارزهای چندگانه - وبمانی از ارزهای مختلفی پشتیبانی می کند از جمله یورو، دلار، روبل بلاروس، روور، ین ژاپن و غیره.
  • حفاظت و حفظ حریم خصوصی - در این سیستم هرگز اطلاعات کارت اعتباری مشتری به شخص ثالث ارائه نخواهند شد.

سیستم پرداخت وبمانی که توسط یک شرکت روسی اداره می شود در بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های معتبر دنیا پذیرفته شده است و این سیستم توانسته اعتماد و اطمینان شرکت ها و مشتریان آن ها را به خود جلب کند. در ایران هم شرکت های زیادی وجود دارند که از این سیستم پرداخت آنلاین پشتیبانی می کنند که با توجه به تحریم های بین المللی علیه کشورمان کابران ایرانی می توانند براحتی از این سیستم استفاده کرده تا در بازارهای بین المللی فعالیت داشته باشند. شما هم می توانید برای طراحی سایت وبمانی از نمونه کارهای سایت ما بازدید کنید.

افتتاح حساب وبمانی و نحوه استفاده از آن

اگر قصد دارید که بستری امن برای انجام سریع تراکنش هال بین المللی خود داشته باشید، وبمانی گزینه مطمئن و ایده آل برای شما باشد که می تواند به راحتی پاسخگوی نیازهای مختلف کاربر باشد. برای شروع ابتدا باید با مراجعه به وب سایت وبمانی به آدرس wmtransfer.com ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود افتتاح نمایید. سپس بسته به نوع ارزی که می خواهید با آن معملات آنلاین انجام دهید باید برای خودتان یک کیف پول (purse) ایجاد کرده و با آن تراکنش انجام دهید. جهت ثبت نام در سایت وبمانی ویدیوئی که در انتهای این مقاله قرار داده شده است را مشاهده نمایید.

در همین رابطه بخوانید: ارز فگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کیف پول وبمانی

برای تسهیل فعالیت کاربران در سامانه و رفع نیازهای آن ها، وبمانی بر اساس ارزها و ابزارهای مالی مختلف اقدام به ایجاد کیف پول هایی کرده که کاربران با شارژ آن ها می توانند خریدها و تراکنش های مالی خود را به سادگی انجام دهند. هر کیف پول به یک ارز مشخص اختصاص یافته و هر کاربر در حساب وب مانی خود می‌تواند تا 10 کیف پول مختلف داشته باشد. انواع کیف پول این سیستم پرداختی به صورت زیر می باشد:

  • WMR: کیف پول روبل روسیه (R-purse)
  • WME: کیف پول یوروی اتحادیه اروپا (E-purse)
  • WMB: کیف پول روبل بلاروس (B-purse)
  • WMG: کیف پول موجودی طلا (G-purse)
  • WMZ : کیف پول دلار آمریکا (Z-purse)
  • WMK: کیف پول قزاقستان (K-purse)
  • WMV: کیف پول دانگ ویتنام (V-purse)
  • WMX: کیف پول بیت کوین (X-purse)
  • WMH: کیف پول بیت کوین کش (H-purse)
  • WML: کیف پول لایت کوین (L-purse)    

بعد از ایجاد کیف پول الکترونیکی یک شناسه وبمانی (WMID) به هر کاربر اختصاص داده می شود  که از طریق آن فرد می تواند تراکنش مالی انجام دهد. بدین صورت که کاربر این شناسه را در اختیار دیگران قرار می دهد و از آن ها پول دریافت می کند و یا با دریافت این شماره اختصاصی از دیگران به حساب آنها پول واریز می کند. برای ایجاد کیف پول وبمانی می توانید مقاله انواع کیف پول وبمانی را مطالعه کنید.

انواع حساب وبمانی

حساب های وبمانی به سه دسته تقسیم بندی می شوند:

  1. پاسپورت الیاس (Alias): در زمان افتتاح حساب پاسپورت شما از این نوع است و برای انتقال‌های غیر مهم مانند قبض‌ها و خرید اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای کاربران تازه‌ وب مانی مناسب است
  2. پاسپورت رسمی (Formal): برای کاربران و فریلنسر‌های فعال سیستم وب مانی است که برای کسب و کارهای کوچک و کارکنان شرکت های اینترنتی استفاده می‌شود. این پاسپورت بین شما و کاربران گمنام سیستم تمایز قائل می‌شود.
  3. پاسپورت شخصی (Personal) برای کسب و کار‌ها و کاربران پیشرفته‌ سیستم است که هدف آن‌ها فقط خرج کردن یا انتقال پول نیست، بلکه استفاده از مجموعه خدمات انتقال پول وبمانی را هم یاد می‌گیرند.
برای افتتاح حساب وبمانی به مقاله انواع حساب های وبمانی مراجعه کنید.

شارژ حساب وبمانی

روش های مختلفی برای شارژ کیف پول وبمانی وجود دارد که کاربران می توانند برای اضافه کردن پول نقد به حساب خود از آن ها استفاده کنند از جمله:

  • کارت های بانکی آنلاین (ویزا و مسترکارت)
  • بانکداری اینترنتی
  • پایانه های نقدی
  • پول الکترونیک
  • بادجه های پیش پرداخت و کارت ها
  • سیم کارت بانکی
  • سیستم های انتقال پول
  • و دفاتر مبادله وبمانی

امنیت وبمانی

اما مهمترین مسأله ای که ممکن است ذهن کاربران را به خود مشغول کند این است که امنیت وبمانی تا چه اندازه بالاست؟

وبمانی جزو امن ترین سیستم های پرداخت الکترونیکی در دنیاست. سیستم وبمانی توسط یک شخص یا یک سازمان اداره نمی شود و برای هر کیف پول یک شرکت مستقل وجود دارد که ضمانت کننده آن است. همچنین وبمانی لایه های امنیتنی مختلفی برای حفظ امنیت حساب مشتریان و پول آن ها دارد. کاربران می توانند کیف پول خود را به شیوه های زیر در برابر تراکنش های غیر مجاز و نفوذ هکرها ایمن کنند.

  • تنظیم لیستی از آدرس های IP برای دسترسی به سیستم
  • تأیید هر تراکنش از طریق تلفن
  • فعال یا غیر فعال کردن پرداخت از طریق پیامک
  • اجازه انجام تراکنش با E-num

استفاده از خدمات این سیستم پرداخت با برخی از انواع روش های تأیید اعتبار، از جمله تایید توسط پیام متنی انجام می گیرد. به این معنا که، شما باید با شماره تلفن همراه خود که در پنل کاربری ثبت نام کرده اید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. همچنین اگر حساب کاربری فردی با مشکلی مواجه شد می تواند با پاسخ دادن به چندین سوال امنیتی حساب کاربری خود را بازیابی کند.

شما هم برای فعالیت در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید و فروش وبمانی و طراحی سایت پرفکت مانی می توانید کسب و کار خود را به ما بسپارید. گروه فنی مهندسی آرتاراکس آمادگی کامل دارد تا چندین سال تجربه موفق در زمینه طراحی سایت به ویژه طراحی سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتال، طراحی سایت وبمانی و طراحی سایت پرفکت مانی را در اختیار شما قرار دهد. با آرتاراکس لذت داشتن یک سایت کامل و حرفه ای در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال را تجربه خواهید کرد. برای استعلام هزینه طراحی صرافی ارز دیجیتال با ما تماس بگیرید.
طراحی سایت ارز دیجیتال کرج

شماره های تماس آرتاراکس: 

02632500126




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002