بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال

بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال

شنبه 4 مرداد 1399
| 2954
:امتیاز دهید

معرفی پلتفرم های برتر خرید ارز دیجیتال

در سال 2017 بیت کوین مثل طوفان کل جهان را زیر و رو کرد، زیرا در این سال از صفر تا نزدیک به 20،000 دلار ارزش هر بیت کوین صعود کرد.در حال حاضر نرخ ارز دیجیتال از ابتدای پیدایش آن کمتر شده است، اما بسیاری ازمردم  هنوز ادعا می کنند که بیت کوین ارز آینده است. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد نحوه کار بیت کوین و بهترین سایت هایی که می توانید بیت کوین خریداری کنید بیشتر بدانید. ما قبل از هر چیزی  بیایید به برسی این که بیت کوین چیست بپردازیم؛  بیت کوین یک نوع ارز دیجیتال است که بیشتر برای خریدهای آنلاین استفاده می شود. این نوع ارز توسط هیچ دولتی حمایت نمی شود، در واقع این سیستم به گونه ای کار می کند که افرادی که این ارز دیجیتال را خریداری کرده اند از طریق سکه یا با استفاده از رایانه خود برای تکمیل محاسبات درآمد کسب کنند.

نکات مهم در خرید بیت کوین

اگر علاقه مند به خرید یک بیت کوین هستید باید به چند نکته دقت کنید: هنگامی که بیت کوین خریداری کردید، به محلی برای ذخیره آنها نیاز خواهید داشت؛ این محل می تواند انواع  کیف پول الکترونیکی باشد. شما می توانید بیت کوین را انتقال داده و از آنها برای خرید در برخی از فروشگاه های نادر به صورت آفلاین و در بیشتر فروشگاه ها به صورت آنلاین استفاده کنید. اما هنگام معامله بیت کوین و حتی انتقال از کیف پول خودتان به کیف پول دیگری مراقب کارمزد ها باشید.

از کجا بیت کوین بخریم؟

خب وقتشه بریم سراغ اینکه بیت کوین را از کجا می توانید خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین بسترهای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. با توجه به تحریم های ایران تقریبا خرید از این سایت ها با ای پی ایران غیر ممکن است. بنابراین می توانید با طراحی سایت صرافی به راحت ترین طریق ممکن بیت کوین مبادله کنید. برای اطلاعات بیشتر سری به مقاله طراحی سایت صرافی بزنید.
بهترین سایت ها برای خرید بیت کوین در  سال 2020
Coinbase: بهترین از تمام لحاظ
Robinhood: بهترین در کم هزینه بودن
Square Cash: بهترین در همه کاره بودن
Binance: بهترین در نرخ های پایین با سایر ارزها
Coinmama: بهترین در معاملات سریع و آسان

Coinbase:

Coinbase بزرگترین و مشهور ترین پلتفروم  ارز دیجیتال است که به راحتی با استفاده از آن می توانید بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال دیگر را خریداری کنید. این پلتفرم با مبادلات سنتی ارز دیجیتال متفاوت است زیرا به شما امکان را می دهد ارزهای دیجیتال را از طریق ارزهای فیات خریداری کنید. این سایت صرافی بیشتر از  میلیارد دلار دارای دارد و بیش از  میلیارد دلار ارز دیجیتال از زمان تاسیس آن معامله شده است.
طراحی سایت صرافی

Cashapp:

این یکی دیگر از برنامه های  تلفن همراه است که در آن می توانید بیت کوین را بدون هیچ گونه کارمزدی بخرید و بفروشید. برنامه Cash برای ارسال پول بدون کارمزد به  حساب افراد خانواده و دوستان (مشابه Venmo)  است. این برنامه توسط شرکت Square  ساخته شده است. Square شرکتی است که  کارتخوان های کارت اعتباری تلفن همراه را ساخته است. Square یک شرکت بزرگ فناوری مالی است که شامل بسیاری از خدمات دیگر نیز می شود و بیت کوین فقط یک تکه کوچک از کارهایی است که این شرکت انجام می دهد.طراحی سایت صرافی

Binanace:

بایننس (Binanace)یک سایت صرافی بین المللی است که میلیون ها کاربر در حال حاظر از آن استفاده می کنند و بیشتر از ۱۰۰ ارز دیجیتال در آن خرید و فروش می شود. ایجاد حساب در این سایت کاملا رایگان است و در کمتر از چند دقیقه انجام می شود. نرخ کارمزد در این صرافی بسته به لول (level) کاربران متفاوت است؛ برای مثال کاربرانی که حجم معاملات ماهیانه شان به زیر ۵۰ بیت کوین می رسد، برای هر معامله ۰/۱ درصد از مبلغ معامله را به عنوان کازمزد پرداخت می کنند. این سایت صرافی بسیاری از را مانند EOS, TRON, ICON, Skycoin, Ethereum, Classic, Litecoin, Ripple, Bitcoin Cash و بسیار دیگه از ارز های دیجیتالی که به احتمال زیاد اسمشان به گوشتان نخرده است پشتیبانی می کند.

طراحی سایت صرافی
Rabinhood:

Rabinhood یک پلتفرم کارگزاری سهام بوده که  به تازگی در زمینه ارز های دیجیتال فعالیت هایش را شروع کرده است. در این  پلترفم شمل.ا قادر خواهید به خرید و فروش بدون پرداخت هیچ کارمزدی خواهید بود. Rabinhood در ابتدای کار فقط از طریق تلفن هراه در دسترس بود، اما آلان نسخه دستکتاپ آن نیز موجود است. بزرگترین مشکل این پلتفروم این است که در تمامی ایالت های آمریکا در دسترس نیست.
طراحی سایت صرافی

Coinmama:

کوین ماما(coinmama) یک پلتفروم بزرگ برای خرید و فروش بیت کوین به شمار می آید. کاربران در این پلتفروم با استفاد از کارت اعتباری خرید می کنند. ابن پلتفروم برای بیشتر کاربران خود آپلود مدارک احراظ هویت را اجباری نمی داند. یکی از بزرگترین مشکلات این پلتفروم دارا بودن محدودیت برای کاربران است. برای مثال کاربران می توانند تا سقف ۵۰۰۰ دلار ارز دیجیتال در روز و یا ۲۰۰۰۰ دلار در ماه برداشت داشته باشند.
طراحی سایت صرافی

آرتاراکس با تیم متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. تیم ما به صورت تخصصی در زمینه های طراحی سایت ارز دیجیتال ، طراحی سایت ارز به ارز، طراحی سایت وبمانی و پرفکت مانی ، طراحی سایت بازار معاملاتی، ساخت توکن، سایت فروش NFT به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی فعالیت می نماید. شما می توانید نمونه کار طراحی صرافی آنلاین را در این قسمت مشاهده نمایید. برای تماس با مشاورین شرکت آرتاراکس کد زیر را اسکن نموده و یا شماره های تلفن را لمس کنید.

 

تماس آرتاراکس




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002