طراحی سایت فروش گیفت کارت | آرتاراکس

طراحی سایت فروش گیفت کارت | آرتاراکس

چهارشنبه 2 مرداد 1398
| 4640
:امتیاز دهید

طراحی سایت فروش گیفت کارت + ویدئو آموزشی

به عنوان یک کاربر ایرانی اینترنت، به دلیل تحریم ها شما تقریباً از دسترسی به سرویس های برتر بستر وب محروم شده اید. به عنـوان مثـال شما نمی توانیـد از سایت های آنلایـن سـونی و مایکروسـافت بازی بخرید یا اپلیکیشن های پولی اندروید و ios را روی گوش تان دانلـود کنیـد. زیرا دست اندرکاران این نرم افزارها و اپلیکیشن ها، هیچ راهی برای پرداخت امن مبلغ سفارش شما به وسیله کارت بانکی تان پیشنهاد نمی کنند. اما ناامید نباشید، زیرا همچنان کارت هایی وجود دارند که به اسم گیفت کارت شناخته می شوند و با کمک آن ها شما می توانید تقریباً اکثر تحریم های مربوطه را دور بزنید. در این مقاله با معرفی انواع گیفت کارت و ویژگی های آن ها، مزایای طراحی سایت فروش گیفت کارت را به شما به اشتراک می گذاریم. با آرتاراکس همراه باشید.

طراحی سایت فروش گیفت کارت

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت (Gift Card) یک کارت اعتباری غیرنقدی است که مقدار مشخصی پول در آن ذخیره شده و می توان با آن از فروشگاه های مختلف خرید کرد ( مانند گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت اپل ). به عبارت دیگر gift کارت ها نوعی از کارت های اعتباری پیش پرداخت هستند که به پشتوانه منابع مالی موجود برای استفاده در آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع گیفت کارت 

معمولاً چهار نوع کارت گیفت وجود دارد:

  • درون فروشگاهی ( closed loop gift card ): کارت های درون فروشگاهی فقط مختص خرید از یک فروشگاه خاص است. همچنین این نوع کارت را نمی توان دوباره شارژ نموده و مورد استفاده قرار داد.
  • برون فروشگاهی ( open loop gift card ): با کارت های برون فروشگاهی مانند کارت های اعتباری دائمی می توان از فروشگاه های مختلف خرید کرد
  • کارت فیزیکی: برای امنیت و حفاظت بیشتر باید ثبت نام شوند و امکان تعویض آن ها نیز وجود دارد.
  • گیفت کارت دیجیتال: عموماً قابل تعویض نیستند، با این حال امکان از دست دادن آن ها بسیار پایین است.

با Gift card ها می توان به صورت اینترنتی و حضوری خرید کرد. بسیاری از کارت های هدیه قابلیت حداقل و حداکثر شارژ اولیه را دارند. حداقل شارژ اولیه گیفت کارت ها 10 دلار و حداکثر آن 500 دلار است.
طراحی فروشگاه گیفت کارت

مزیت استفاده از Gift card

یکی از دلایلی که سبب شده تا استفاده از گیفت کارت ها با استقبال زیادی مواجه شود امنیت بیشتر آن ها نسبت به وجوه نقد است. برای کاهش ریسک گم شدن و یا از دست دادن گیفت کارت می توان بسیاری از آن ها را به صورت آنلاین ثبت نام و تهیه کرد. در این صورت اگر زمانی کارت خود را گم کنید می توانید وجه باقی مانده در آن را از طریق اینترنت ردیابی و یا مسدود نمایید. همچنین پشتیبانی فروشگاه های اینترنتی معتبر جهانی از این gift card ها، برای کاربران کشورهای تحریم شده می تواند جایگزین خوبی به جای ویزا کارت، مسترکارت و ... باشد.

گیفت کارت ها می توانند گزینه خوبی برای کسانی باشند که نگران گم شدن پول نقد خود هستند.

گیفت کارت گوگل پلی استور

ﮔﯿﻔﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﯽ ﺍﺳﺘﻮﺭ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﮕﺎه های ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪﯼ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﻦ ﮔﯿﻔﺖ ﮐﺎﺭت ها ﺩﺭ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﺟﯿﻤﯿﻞ ﺧﻮﺩ می ﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﯽ ﺍﺳﺘﻮﺭ ﺭﺍ ﺧﺮﯾﺪﺍﺭﯼ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ. ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ می ﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، ﺑﺎﺯﯼ، ﻣﻮﺯﯾﮏ، ﮐﺘﺎﺏ، ﻓﯿﻠﻢ ﻭ ﻏﯿﺮﻩ ﺑﺎﺷﺪ.

روش استفاده از Gift card

شرکت های بزرگی همچون آمازون، مایکروسافت، وال مارت، تارگت، اپل، گوگل و غیره به مشتریان خود این امکان را می دهند که هر دو نوع گیفت کارت های فیزیکی و دیجیتال را خریداری کنند. با داشتن یک حساب اینترنتی در فروشگاه های آنلاین این شرکت ها، کاربران می توانند گیفت کارت های خود را از طریق دستگاه های دیجیتال مانند تلفن های هوشمند یا کامپیوتر چاپ کرده و به صورت حضوری و یا آنلاین با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص و یا از طریق سایت خریدهای خود را انجام دهند.

طراحی سایت خرید و فروش گیفت کارت

استقبال از gift card های دیجیتال

اگرچه کارت های فیزیکی همچنان به وفور در بازار یافت می شوند اما امروزه گیفت کارت های دیجیتال به سرعت در حال رشد هستند. این استقبال با توجه به رشد سریع و چشمگیر دنیای ابزارهای دیجیتال و استفاده روزافزون از تلفن های هوشمند است. با گسترش خرید های اینترنتی، کاربران زیادی در سراسر دنیا و بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند با استفاده از گیفت کارت ها از سایت ها و فروشگاه های معتبر به راحتی خرید کنند.

طراحی سایت فروش گیفت کارت اپل

تفاوت گیفت کارت با کارت های اعتباری

کارت های اعتباری و نوع فیزیکی گیفت کارت ها هر دو قطعات پلاستیکی هستند که به جای پول نقد برای خرید از فروشگاه های مختلف استفاده می شوند. از نظر امنیت هر دوی این کارت ها نسبت به پول نقد امنیت بیشتری دارند و راحت تر می توان آن ها را جابجا و یا حمل کرد.

عدم امکان شارژ مجدد

اصلی ترین تفاوت کارت های اعتباری با گیفت کارت ها قابلیت شارژ مجدد می باشد. کارت های اعتباری را می توان به صورت نامحدود شارژ کرد و چندین بار از آن ها استفاده کرد. در حالی که، گیفت کارت ها تا زمانی قابل استفاده اند که شارژ آن ها تمام شود و پس از پایان شارژ استفاده دیگری ندارند و باید مجدداً یک گیفت کارت دیگر خریداری کرد.

محدودیت زمانی استفاده از گیفت کارت

گیفت کارت ها اکثراً دارای تاریخ انقضا هستند که اغلب بسیار کوتاه تر از کارت های اعتباری می باشند.

عدم امکان نقد کردن وجه

تفاوت دیگر گیفت کارت ها با کارت های اعتباری معمولی در امکان خرید از فروشگاه های مختلف است. کارت های اعتباری توسط بانک ها و موسسات صادر شده و قابلیت خرید و پرداخت در فروشگاه های مختلف و یا حتی نقد کردن از دستگاه های خود پرداز را دارند. اما گیفت کارت ها عمدتاً به صورت درون فروشگاهی بوده و برای استفاده از فروشگاه های مخصوص همان گیفت کارت صادر می شوند و در جای دیگر قابلیت استفاده ندارند.

مفقودی گیفت کارت

در صورت مفقود شدن کارت های اعتباری نسبت به گیفت کارت ها آسان تر قابل پیگیری و ردیابی هستند و امکان استفاده از آن توسط هر شخصی وجود ندارد.

ساخت سایت فروشگاه گیفت کارت

طراحی سایت فروش گیفت کارت

همانطور که می دانید در محیط اینترنت یکی از روش های جذب بازدید کننده بیشتر، آگهی هایی است که در آن ها وعده کالا، اعتبار و یا خدماتی رایگان به شما داده می شود. خیلی از این آگهی ها و وعده ها دروغین و تعدادی از آنها نیز صحت دارند. در میان روش هایی که صحت داشته نیز راه های مختلفی برای رسیدن به اعتبار و یا هدیه مورد نظر وجود دارد که یکی از این راه های صحیح راه اندازی و طراحی سایت خرید و فروش گیفت کارت یا همان کارت هدیه در قالب کدهای شارژ می باشد. آرتاراکس، به عنوان شرکت باسابقه درخشان در زمینه طراحی انواع سایت فروش کارت هدیه و طراحی سایت صرافی در این زمینه آماده ارائه خدمات مختلف به شما عزیزان می باشد.

مزایای راه اندازی فروشگاه گیفت کارت

امروزه یکی از راه های پر سود در فروش محصولات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی محصولات مختلف می باشد. با توجه به استقبال گسترده کاربران اینترنت از خریدهای اینترنتی افراد زیادی تمایل دارند تا به صورت الکترونیکی و آنلاین محصولات مورد نظر خود را خرید کنند. یکی از بسترهای لازم برای خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر دنیا از جمله اپل، گوگل، آمازون و ... دسترسی به گیفت کارت های آیتونز، گوگل پلی، آمازون، استیم و ... می باشد. شما با طراحی فروشگاه گیفت کارت می توانید یک سیستم خرید و فروش کارت شارژ آنلاین راه اندازی نمایید که امکان دسترسی به یک فروشگاه کامل گیفت کارت های آیتونز، گوگل پلی، مایکروسافت، استیم، آمازون، پلی استیشن، ایکس باکس و ... را برای مشتریان شما فراهم آورد.

فروشگاه گیفت کارت

مهمترین فاکتور در طراحی سایت گیفت کارت یا به عبارتی طراحی فروشگاه گیفت کارت در ایران امکان خرید سریع و آسان و فراهم کردن بستری ایمن برای خریداران می باشد تا با وجود تحریم های مالی بتوانند با تهیه کد شارژ گیفت کارت های مختلف از خدمات و محصولات فروشگاه های معتبر دنیا استفاده کنند. با طراحی سایت فروش گیفت کارت هر محصولی که قابلیت کد شدن داشته باشد از کارت شارژ های تلفن همراه گرفته تا کارت های شارژ اینترنت و کارت های خرید، کد شارژ گیفت کارت های فروشگاه های اینترنتی معتبر اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر و همچنین کد شارژ اشتراک بازی ها و سایت های پخش آنلاین موزیک و ویدئو و بسیاری از کارت های دیگر امکان عرضه در فروشگاه گیفت کارت را دارند که لازم است در طراحی سایت فروش انواع گیفت کارت مورد توجه قرار گیرد.

خلاصه مقاله گیفت کارت

با توجه به تحریم ها و محدودیت های کاربران ایرانی برای خریدهای آنلاین اینترنتی از فروشگاه اپل، آمازون و ... یکی از بهترین روش ها برای تهیه اپلیکیشن ها به صورت اورجینال استفاده از گیفت کارت های مخصوص همان فروشگاه می باشد که براحتی توسط آنها شما می توانید اپلیکیشن های مورد نیاز خود را خریداری نمایید و دیگر نیازی به یک حساب بانکی اینترنتی بین المللی نظیر پی پال و ویزا کارت و ... نخواهید داشت.

گیفت کارت یا همان کارت هدیه چیزی مشابه کارت های هدیه بانک ها، کارت شارژ های اپراتور های موبایل و این قبیل کارت هاست که می تواند به صورت مجازی و یا حقیقی در اختیار شما قرار بگیرد. اما در واقع چیزی که مهم است حروفی است که روی این کارت ها به صورت منحصر به فرد وجود داشته و شما با وارد کردن این کد یا همان حروف از طریق وارد شدن به اکانت خود می توانید به صورت آنلاین به حساب خود پول واریز نمایید و از این طریق اپلیکیشن ها و یا سایر محصولات فروشگاه اینترنتی را خریداری نمایید.

ﮔﯿﻔﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﻫﺎ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﮔﯿﻔﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﺁﯾﺘﻮﻧﺰ، ﮔﯿﻔﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﯽ ﺍﺳﺘﻮﺭ، ﮔﯿﻔﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﺁﻣﺎﺯﻭﻥ، گیفت کارت مایکروسافت، گیفت کارت استیم، ﮔﯿﻔﺖ ﮐﺎﺭﺕ ﭘﻠﯽ ﺍﺳﺘﯿﺸﻦگیفت کارت ﺍﯾﮑﺲ ﺑﺎﮐﺲ ﻭ ﻏﯿﺮﻩ.
 


شما می توانید با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال به آرتاراکس، در کمترین زمان ممکن یک پنل معاملاتی پیشرفته تحویل گرفته و از محل خرید و فروش کاربران و کارمزد معاملات به کسب سود بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید: افتخار ما، جلب رضایت صدها مشتری در طی سالیان متمادی است

تلفن آرتاراکس طراح سایت ارز دیجیتال

شماره های تماس آرتاراکس: 

02632500126




بازگشت به لیست مقالات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید



working hours
9:00 الی 21:00
phone

0912 064 96 24
026-34 01 9001
phone
026-34 01 9002